Hyvä hoitoaine mutta voi kamala miten hajustettu
Ihan perus markettihoitis, mutta mun hiukset on kuin silkkiä sen jäljiltä. En kuitenkaan voi sitä käyttää koska sen "tuoksu" on niin vahva. Ihan verrattavissa vahvaan huuhteluaineeseen tms. Ja se haju pysyy mun huokoisessa tukassa tunteja :( Miksi ihmeessä noihin pitää työntää vahvoja hajusteita
Kommentit (6)
Minä tykkään tuoksuvista hoitoaineita.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään tuoksuvista hoitoaineita.
Minäkin, mutta rajansa kaikella. Olikohan Elvitalin Dream Length oranssissa pullossa, joka viimeksi lähti vesilinnulle aivan liian voimakkaan tuoksun vuoksi.
Minkä merkkinen tuoksuu voimakkaalta, aloittaja? Kerro, että osaan välttää. Itselläni nyt noita Glissin Sealing shampoita, hoitoaineita, ja seerumeita käytössä. Eivät tuoksu paljoa, ja ovat tehokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen tuoksuu voimakkaalta, aloittaja? Kerro, että osaan välttää. Itselläni nyt noita Glissin Sealing shampoita, hoitoaineita, ja seerumeita käytössä. Eivät tuoksu paljoa, ja ovat tehokkaita.
On lorealin glykolic gloss-sarjan hoitoaine. Aamulla pesin tukan ja käytin sitä, haju jäi pipoonkin ja vielä tuntuu selkeästi hiuksessa😳 Roskiin pitää kai heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lorealin glykolic gloss-sarjan hoitoaine. Aamulla pesin tukan ja käytin sitä, haju jäi pipoonkin ja vielä tuntuu selkeästi hiuksessa😳 Roskiin pitää kai heittää.
Ok, kiits! Osaan välttää, iskee migreeni vahvoista hajusteista. Onneksi nuo Glissit eivät pahasti tuoksahda.
Mikä merkki? Tykkäisin itse garnierin siitä oranssista hoitoaineesta( damage end), mutta hyi sitä hajua. Ihan kun joku huuhteluaine. Define ei onneksi tuoksu niin voimakkaalle. Sieltä löyty hyvä marketti hoitoaine.