Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä hoitoaine mutta voi kamala miten hajustettu

Vierailija
07.01.2026 |

Ihan perus markettihoitis, mutta mun hiukset on kuin silkkiä sen jäljiltä. En kuitenkaan voi sitä käyttää koska sen "tuoksu"  on niin vahva. Ihan verrattavissa vahvaan huuhteluaineeseen tms. Ja se haju pysyy mun huokoisessa tukassa tunteja :( Miksi ihmeessä noihin pitää työntää vahvoja hajusteita

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki? Tykkäisin itse garnierin siitä oranssista hoitoaineesta( damage end), mutta hyi sitä hajua. Ihan kun joku huuhteluaine. Define ei onneksi tuoksu niin voimakkaalle. Sieltä löyty hyvä marketti hoitoaine.

Vierailija
2/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään tuoksuvista hoitoaineita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään tuoksuvista hoitoaineita. 

Minäkin, mutta rajansa kaikella. Olikohan Elvitalin Dream Length oranssissa pullossa, joka viimeksi lähti vesilinnulle aivan liian voimakkaan tuoksun vuoksi. 

Vierailija
4/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen tuoksuu voimakkaalta, aloittaja? Kerro, että osaan välttää. Itselläni nyt noita Glissin Sealing shampoita, hoitoaineita, ja seerumeita käytössä. Eivät tuoksu paljoa, ja ovat tehokkaita. 

Vierailija
5/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkinen tuoksuu voimakkaalta, aloittaja? Kerro, että osaan välttää. Itselläni nyt noita Glissin Sealing shampoita, hoitoaineita, ja seerumeita käytössä. Eivät tuoksu paljoa, ja ovat tehokkaita. 

On lorealin glykolic gloss-sarjan hoitoaine. Aamulla pesin tukan ja käytin sitä, haju jäi pipoonkin ja vielä tuntuu selkeästi hiuksessa😳 Roskiin pitää kai heittää. 

Vierailija
6/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lorealin glykolic gloss-sarjan hoitoaine. Aamulla pesin tukan ja käytin sitä, haju jäi pipoonkin ja vielä tuntuu selkeästi hiuksessa😳 Roskiin pitää kai heittää. 

Ok, kiits! Osaan välttää, iskee migreeni vahvoista hajusteista. Onneksi nuo Glissit eivät pahasti tuoksahda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi