Kuinka kieroutuneita nykyihmiset ovat,jos pojan on helpompi kertoa äidilleen olevansa homo kuin uskovaksi tullut
Tällä videolla ex-homo kertoo,että hänen oli vaikeampi kertoa liberaaliselle äidilleen uskoon tulostaan kuin kertoa olevansa homo. Vielä vaikeampaa oli vakuuttaa ja opettaa äidilleen ,että homoseksuaalisuus on väärin.
Hassua jos ei olisi niin vakavasta asiasta kyse,kuin syntisestä elämäntavasta,että itse homo joutuu puolustelemaan äidilleen,miksi hän ei halua eikä voi olla homo enää.Tällaista saa aikaan vain Jumala.Hänellä olikin Jeesuksen kanssa kohtaaminen,jolloin kaikki muuttui.Ko. mies oli ennen kristittyjen vihaaja mutta käy nykyisin itse kristittynä kristittyjen kirkossa,jossa ei hyväksytä homoutta,vaan opetetaan niin kuin Raamatussa asiat ovat.Eli oikeaa Jumalan Sanaa.
Hän mainitsee ensin kokeilleensa kirkkoa,jossa hyväksytään homoseksuaalisuus,mutta ei voinut olla sellaisessa kirkossa enää,koska tiesi totuuden.Ko. kirkossa oli lesbo pastori ,joka opetti ettei ole väliä kenen kanssa seksiä harrastaa,kunhan ei satuta ketään.Eli new age oppia.
Tällaiseksi on nykyinen maailma mennyt.Äiti ei meinaa antaa poikansakaan pysyä erossa synnistä.
Kommentit (4)
Mitä mieltä pojan isä oli?
Minusta kuulostaa tosi oudolta, että homo kertoo äidilleen, että homoseksuaalisuus on väärin.
Tämä aloitus vahvistaa käsitystäni uskovaisista kuvottavina.
Kyllä minulle äitinä olisi helpompi että poika olisi homo kuin uskovainen.
Se että on homo, on todellisuutta, nuo jeesukset eivät, vaan taruja