Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Minulle ja ystävilleni luvatut työpaikat ovat kadonneet tuhkana tuuleen"

Vierailija
06.01.2026 |

Tervetuloa joukkoon. Tässä on hyvä muistutus siitä miksi talous kannattaa pitää kunnossa. Ilman toimivaa taloutta ei toimi mikään muukaan. 15 vuotta varoiteltiin, mutta varoituksia ei uskottu. Nyt on edessä pitkä ja raskas taival.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011730334.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa, mikä K:lla alkava puolue on ollut vallassa kaikki nuo 15 vuotta poislukien 2019-2023? Vastaus ei ole Keskusta eikä KD.

Vierailija
2/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettaja ja työllistynyt valtavan hyvin. Tällekin lukuvuodelle sain valita neljästä tarjotusta paikasta. Pk-seutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähenevän lapsimäärän yhteiskunnassa on äärettömän typerää lähteä opiskelemaan "lapsialoille".

Vierailija
4/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sanoa, mikä K:lla alkava puolue on ollut vallassa kaikki nuo 15 vuotta poislukien 2019-2023? Vastaus ei ole Keskusta eikä KD.

Demarit on siellä ollut ihan samalla tavalla. Miksi se ei ole korjannut tilannetta? Samaa paskaa kaikki puolueet.

Vierailija
5/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmosta. Ei auta vaikka kuinka optimois ja opiskelis ties mikskä lähihoitajaksi tai putkiasentajaksi, niin saattaapi olla ettei töitä vaan sitten ole. 

Varmoja aloja ei ole. Ehkä lääkärit, mutta onko sekään jatkossa varmaa?

Vierailija
6/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on semmosta. Ei auta vaikka kuinka optimois ja opiskelis ties mikskä lähihoitajaksi tai putkiasentajaksi, niin saattaapi olla ettei töitä vaan sitten ole. 

Varmoja aloja ei ole. Ehkä lääkärit, mutta onko sekään jatkossa varmaa?

En tiedä. Itse olen opiskellut rakennuainsinööriksi, mutta ei näillä papereilla tässä tilanteessa ole toivoakaan työllistymisestä. Ajattelin näin työttömänä alkaa tosissaan treenaamaan lääkiksen pääsykokeisiin, sillä tuntuu olevan ainut tutkinto Suomessa, millä on mahdollisuus työllistyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi