Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suru

Vierailija
06.01.2026 |

Olen aivan hirvittävän surullinen. Tiedän etten koskaan tule kelpaamaan kenellekään. Ainut tapa saada läheisyyttä olisi rahalla, mutta sitäkään en halua, enkä pysty tekemään taloudellisen tilanteeni takia. Elämä on täyttä paskaa. Haluaisin heittää hauskat tiskiin, mutta en uskalla sitäkään tehdä. Haluaisin vain rakkautta ja terveen parisuhteen, miksi se on liikaa pyydetty?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei vaan ole oikeutta toteuttaa seksuaalisuuttaan. Hyväksy se tosiasia ja etsi jostain muualta merkitystä elämääsi.

Vierailija
2/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve parisuhde olis aika kiva asia!!!! 

Kieroja ihmisiä on vaan olemassa. Sen olen huomannut vaikka pystyy silmiin katsomaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa täällä toivon. Normaalia parisuhdetta. Ei saatanan kusetusta pienistäkin asioita, ei seläntakana sähläämistä ja aitoa rakkautta ja läheisyyttä vain minulle. 

Taitaa olla liikaa pyydetty kun yks mies ei riitä 

Vierailija
4/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa täällä toivon. Normaalia parisuhdetta. Ei saatanan kusetusta pienistäkin asioita, ei seläntakana sähläämistä ja aitoa rakkautta ja läheisyyttä vain minulle. 

Taitaa olla liikaa pyydetty kun yks mies ei riitä 

Onko kyseessä voimaantunut ja eettinen polyamorinen?

Vierailija
5/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin. Pitkä parisuhde ja mies oikein tilasi eksän pantavakseen, kaikkien kavereiden nähden,. mm. lapsen kummisedän. Ja tämä kaikki vain just häiden jälkeen. En toivu ikinä. Miehet ovat silkkaa paskaa.

Vierailija
6/6 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen minäkin. Pitkä parisuhde ja mies oikein tilasi eksän pantavakseen, kaikkien kavereiden nähden,. mm. lapsen kummisedän. Ja tämä kaikki vain just häiden jälkeen. En toivu ikinä. Miehet ovat silkkaa paskaa.

Naiset ne vasta onkin. Haarat auki aina joka suuntaan kun tilaisuus avautuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä