Minkä ikäinen olet ja paljonko sinulla on rahaa?
Vain käyttötilillä ja säästössä/rahastossa olevat 100% omat rahat? Ei esim. asunnot jne.
Aloitan, 31v ja 30 000
Kommentit (97)
N37, tilillä n. 1300 e, käteisenä 100 e, säästötilillä 5000 e. Jäin juuri työttömäksi.
Reilu miljoona, suurin osa sijoitettu pörssiin.
N46
Olen 44. Käyttötilillä on kolme euroa, rahastoissa 120 euroa ja osakkeissa 800 euroa.
61k€ sijoituksissa ja 2000€ käyttötilillä.
M39
Vierailija kirjoitti:
Olen 44. Käyttötilillä on kolme euroa, rahastoissa 120 euroa ja osakkeissa 800 euroa.
Hitto, unohdin taloustilin! Siellä on 240 euroa, joka on korvamerkitty ruokaan ym.
Vierailija kirjoitti:
N46
Neitokainen rupesi näyttämään hyvältä. Ehkä voisimme tutustua lähemmin?
Vierailija kirjoitti:
N46
Oletko voittanut Lotossa?
Oon 45 ja säästöjä on 91 000 euroa. Asuntolaina maksettu 5 vuotta sitten, mikä on mahdollistanut säästämisen. Toki säästin jo silloin, kun lainaa vielä oli.
Vaikka säästöjä on ihan hyvin, niin silti en oikein uskalla kuluttaa. Pelkään jääväni tänä vuonna työttömäksi.
N. 200 000€ ja ikää 60 vuotta. Lisäksi mökki, velaton auto ja kämppä.
Jää pois työelämästä kohta ja sijoitellen elän eläkkeeseen saakka. Olen nainen.
Suunnilleen satatuhatta ja velaton rintamamiestalo. Pieni palkkainen 55 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Oletko voittanut Lotossa?
En, käynyt IT alan töissä 20 vuotta, ei ole lapsia ja ison osa ajasta ei ole ollut autollekaan tarvetta. Viimeiset vuodet tehnyt alihankkijana töitä, josta tulee isot tulot (toki ilman mitään varmuutta töiden jatkumisesta ja yrittäjäriskillä). Kaikki itse tienattua, ei perintöjä eikä lottoa 😅. Ja koronan jälkeen pörssi on tuottanut tosi hyvin, tuosta on noin 250 tonnia tuottoja pelkästään viimeisten 5v sisältä.
Velattoman asunnon lisäksi 100 000 rahastoissa. En tee töitä tällä hetkellä.
nainen, 37 v
Vanha olen ja rahaa on sopivasti.
50 ja joku 100000