Mikä tämä rintojen pienennys -trendi oikein on?
Eihän nuo edes olleet isot. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c95e9f4a-ab67-44a7-939f-83aa33…
Kommentit (82)
miljoona bisnes silikonien myynti vähentynyt nyt aletaan poistamaan normi tissejä. ja kesselit uskovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne vaihtaa roikkuvat patalaput pieniin silareihin.
Tämä. Kyse on ihan puhtaasti kosmeettisista syistä siinä missä suurennusleikkauksissakin. Ei niitä pienennyksiä useimpien kohdalla tehtäisi, ellei ne rinnat todellisuudessa olisi rumasti roikkuvat.
Leikkaus tehdään, koska rinnat on isot ja niistä on haittaa. Julksella puolella kriteerit on tiukat. Haitat pitää pystyä todentamaan. Ja kokoakin pitää olla. Helpommalla pääsee jos menee yksityiselle silkonit laittamaan, jos siis kyse on pelkästään ulkonäöstä.
Selvää on, että helpommalla pääsee kun pienet rinnat suurennetaan, kuin jos suuret rinnat pienennetään, mutta kyllä se ihan tosiasia on, että suuri osa rintojen pienennysleikkauksista tehdään puhtaasti kosmeettisista syistä, ihan kuten suurennusleikkauksetkin. Harva sitä totuutta kuitenkaan selvästi haluaa myöntää, ehkäpä juuri tuonkin takia, että muita syitä kehittelemällä sen leikkauksen voi tosiaan saada ilmaiseksi toisin kuin muutoin kalliit kosmeettiset leikkaukset.
Löysit yhden lehtijutun, jossa joku puolijulkkis kertoi rintojen pienennyksestään -jonka perusteli terveydellisillä syillä- niin nyt tämä on mielestäsi trendi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein usko, että hänen kohdallaan vaikutti sun arvio siitä, olivatko rinnat isot vai eivät. Jos osaat lukea, niin hän kertoo tuossa jutussa, miksi hakeutui pienennysleikkaukseen.
Hyvin naiset kantavat isotkin silikonit ilman ongelmia. Taisi olla mt-ongelma ennemminkin kuin fyysinen.
Mitäs sinä kenenkään ongelmista tiedät? Kuvittelet, että suuret silikonit laitattajat eivät kärsi mahdollisista sivuvaikutuksista? Minä olen katsonut monet videot, haastattelut ja tarinat siitä kuinka rintojen suurentaminen on tuonut vaikka mitä fyysisiä ongelmia niiden suurten tissien visuaalisuuden lisäksi. Se vaan ei yleensä ole se ensimmäinen asia mikä kerrotaan lehtijutuissa, kun ensihuumassa hehkutetaan rintaimplanttien hankkimista.
Kehitys kulkee kohti androgyynisyyttä, naiset miehistyvät ja miehillä munat surkastuu. Tämä kehitys on jo käynnissä, nyt elossa olevat eivät tosin pääse lopputulosta näkemään.
Palstamammojen käsitys:
1) suuririntaiset ovat tyrkkyh***ia
2) kaikkien rinnat tulee pienentää
Isot rinnat ovat hankalat urheiltaessa. Myös vaatteet istuvat isorintaisella huonosti. Lisäksi hoikkakin näyttää isorintaisena tukevalta.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat ovat hankalat urheiltaessa. Myös vaatteet istuvat isorintaisella huonosti. Lisäksi hoikkakin näyttää isorintaisena tukevalta.
Joo Sydney Sweeney käyttää toooooosi tukevalta eikä sille istu vaatteet ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen käsitys:
1) suuririntaiset ovat tyrkkyh***ia
2) kaikkien rinnat tulee pienentää
Minulla on isot rinnat. Ne kasvaa koko ajan isommiksi. En ole mikään tyrkkyh**** vaan käytän minimizer-rintaliivejä. Koen rinnat hankaliksi, ne on aina tiellä eikä juokseminen onnistu, kun rintoihin sattuu. Joudun syömään paljon särkylääkkeitä kipuihin. Olen haaveillut rintojen pienennysleikkauksesta pitkään, mutta en ole vielä uskaltanut mennä. Joku päivä menen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Sydney Sweeney käyttää toooooosi tukevalta eikä sille istu vaatteet ollenkaan.
Joo koska keskiverto nainenhan on samanlainen, kuin miljonääri Sydney jonka rinnat todennäköisesti on operoitu...
Laitetaanpa sulle ap parin kilon pussit rintalihaksiin roikkumaan ja katsotaan kauanko jaksat kanniskella niitä.
Sitten ymmärrät sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne vaihtaa roikkuvat patalaput pieniin silareihin.
Tämä. Kyse on ihan puhtaasti kosmeettisista syistä siinä missä suurennusleikkauksissakin. Ei niitä pienennyksiä useimpien kohdalla tehtäisi, ellei ne rinnat todellisuudessa olisi rumasti roikkuvat.
Leikkaus tehdään, koska rinnat on isot ja niistä on haittaa. Julksella puolella kriteerit on tiukat. Haitat pitää pystyä todentamaan. Ja kokoakin pitää olla. Helpommalla pääsee jos menee yksityiselle silkonit laittamaan, jos siis kyse on pelkästään ulkonäöstä.
Selvää on, että helpommalla pääsee kun pienet rinnat suurennetaan, kuin jos suuret rinnat pienennetään, mutta kyllä se ihan tosiasia on, että suuri osa rintojen pienennysleikkauksista tehdään puhtaasti kosmeettis
Okei, millähän perusteella suurin osa rintojenpienennyksistä on muka vain kosmeettisia? Fakta on, että suuret rinnat voivat aiheuttaa elämää häiritseviä ongelmia, suuret rinnat lähinnä psyykkisiä. Lähtökohta on siis jo aivan eri. Enkä tässä edes tuomitse silikonien ottajia, mutta toimenpiteenä eivät sellaisenaan verrattavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein usko, että hänen kohdallaan vaikutti sun arvio siitä, olivatko rinnat isot vai eivät. Jos osaat lukea, niin hän kertoo tuossa jutussa, miksi hakeutui pienennysleikkaukseen.
Hyvin naiset kantavat isotkin silikonit ilman ongelmia. Taisi olla mt-ongelma ennemminkin kuin fyysinen.
En nyt ymmärrä sun näkökulmaasi tässä ollenkaan. Miten jonkun naisen kokemukseen siitä, että isot rinnat hankaloittavat liikunnan harrastamisen, koska rinnat ovat koko ajan kipeät, vaikuttaa se, että on olemassa joitain ihan eri naisia, joilla on isot silikonit? Selitä hieman tarkemmin ajatteluasi.
naisen kokemat mt-ongelmat eivät pitäisi olla peruste verorahoilla tehtävään tissien silpomiseen.
naisten muotivillitykset ovat poikkeuksetta typeriä ja rumia. tatuointimuoti on kamalaa, kehopositiivisuusmuoti jopa epäterveellistä. nyt on sitten tämä verorahoilla tehtävä rintojenleikkelymuoti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä sun näkökulmaasi tässä ollenkaan. Miten jonkun naisen kokemukseen siitä, että isot rinnat hankaloittavat liikunnan harrastamisen, koska rinnat ovat koko ajan kipeät, vaikuttaa se, että on olemassa joitain ihan eri naisia, joilla on isot silikonit? Selitä hieman tarkemmin ajatteluasi.
naisen kokemat mt-ongelmat eivät pitäisi olla peruste verorahoilla tehtävään tissien silpomiseen.
Etkö sinä tollo ymmärrä, että isot rinnat painavat? Pelkästään rintaliivien olkaimet painuu syvälle hartioihin ja sekin sattuu. Hartiat ja selkä on tulessa eikä särkylääkkeiden syöminen jatkuvasti ole terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
naisten muotivillitykset ovat poikkeuksetta typeriä ja rumia. tatuointimuoti on kamalaa, kehopositiivisuusmuoti jopa epäterveellistä. nyt on sitten tämä verorahoilla tehtävä rintojenleikkelymuoti.
Tämä "muotivillitys" on kymmeniä vuosia vanha juttu.
Järkyttävät niska- ja hartiakivut jäivät pois kun kävin pienennyttämässä rinnat. Ihan parasta olla kivuton <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot hinkit ovat mutaatio siitä että on liikunnan sijaan makoillut ja availlut haarojaan. Kantaa ns. Peppua rintakehällään miehen iloksi. Ihan ymmärrettävää haluta eroon tällaisesta taustasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen menossa rintojen pienennysleikkaukseen julkiselle puolelle. (...poistettu epäoleellinen...)
Karu totuus on se, että minun naisellisuuteni ei koskaan ole ollut rinnoista kiinni. (...poistettu epäoleellinen...)Mene toki samalla reissulla sellaisellekin kirurgille joka ompelee vielä sen pimm-pisikin umpeen.
Ei se naisellisuutesi varmaan siitäkään voi olla kiinni.
Pilalla on sellainen nainen joka rintojansa vihaa ja ne silvotuttaa: pilalla ovat kroppa, muodot, naisellisuus, vetovoima sekä tietysti myös pää, josta tuo kaikki viallisuus on peräisinkin.
Kyllä naisella daisarit olla pitää. Isot daisarit ovat ihanat.
Maxidaisarifilian Professori
Olen menossa rintojen pienennysleikkaukseen julkiselle puolelle. En täytä kriteerejä (rintojen koko, niska-hartiakivut) mutta minulla on korkea rintasyöpäriski. Oma äiti ja molemmat äidit sairastuivat rintasyöpään. Lääkäri suositteli minulle rintojen poistoa (mastektomia). Syöpäriski putoaa lähes nollaan.
Jos haluan myöhemmin ottaa pienet silikonit, se onnistuu helposti. Leikkaus tehdään julkisella. Omat rinnat piti poistaa (syöpäriski) joten minulla on oikeus vaatia silikonit. Perusteluita ei paljon tarvita. Riittää kun sanon, että kehonkuva on vääristynyt tai seksielämästä mennyt maku, koska tunnen itseni vähemmän naiselliseksi.
Karu totuus on se, että minun naisellisuuteni ei koskaan ole ollut rinnoista kiinni. Jos olisi saanut erilaiset geenit (luonnostaan hyvin pienet rinnat eli "lauta") niin olisin tyytyväinen niihin. Aina voi laittaa vähän toppauksia rintaliivien kuppiin. Mutta isoista rinnoista ei voi ottaa "toppauksia" pois. Tarvitaan siis kirurgin apua.
Byebye, boobs! I love you, but I have to let you go.