Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEISKA: Mari Valosaaresta levisi ikäviä huhuja - avautuu Seiskalle karusta tilanteestaan

Vierailija
05.01.2026 |

Pitäisikö tietää, kuka helvetti on Mari Valosaari?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu: täällä on pitkiä ketjuja viikosta toiseen esim Teemu Keskisarjasta, Ansku Bergströmistä ja Elina Gustafssonista (en ole lukenut, minkä verran asiattomia kommentteja), mutta juontaja Mari Valosaaren rahankeräämiseen liittyvät ketjut poistetaan. Niissä ollut asiallista, joskin kriittistä keskustelua. 

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa?

Vierailija
2/4 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilla on hieno uudehko omakotitalo. 5 hevosta ja uima-allas minkä 14 000 € lasikatos oli ikävästi romahtanut 2 kuukauden brasilian matkan aikana. 

On hienot autot ja juuri käyty ottamassa kestopigmentoinnit. Rahaa löytyy kauneusleikkauksiin ja botoxiin. 

Muut saavat maksaa hevosen lääkärikulut. Kun se hevonen oli omalla toiminnalla ensin saatu kipeäksi.

Mari Valosaari kertoo kaiken kauneusoperaatioistaan: leikkautti silmäluomet, seuraavaksi rinnat - Ilta-Sanomat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä koskaan kehtaisi kerätä rahaa eläimen lääkärikuluihin. Näitä kerjäläisiä on facebookissa. Jokainen maksakoon eläinlääkäri kulut itse.

Vierailija
4/4 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset antako omia rahojanne näille kerjäläisille. Eivät tarvitse teidän rahojanne, eivät vain halua käyttää omiaan, siksi ovat kerjäämässä. Ei yllätä että kyseessä nainen kerjäämässä muiden rahoja. 

Pitäkää ihmiset rahat itsellänne, näin minulle opetettiin lapsena ja tätä olen jatkanut, en anna rahojani keräyksiin, en kerjäyksiin, en lainaile. Tehkää muut samoin. Näitä hyväksikäyttäjiä tuntuu nykyään olevan kuin sieniä sateella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi