Mitenkäs teidän koirien tassut voi näin kovilla pakkasilla
Oma koirani tänään ensimmäistä kertaa ikinä nosti lumihangessa juostuaan tassun pystyyn, tarkistin haavojen varalta mutta ei ollut mitään, ilmeisesti -22 alkaa olemaan meidän koiran raja pidemmillä lenkeillä
Kommentit (9)
Meidän edesmenneelle koiralle kasvoi talvella polkuanturoiden väliin paksu karvatuppo. Ei pakkanen hidastanut menoa.
Ei haittaa mutta välillä pitää näytellä, että muka paleltaa,a
Vierailija kirjoitti:
Meidän edesmenneelle koiralle kasvoi talvella polkuanturoiden väliin paksu karvatuppo. Ei pakkanen hidastanut menoa.
Sama meidän koiralla, on kuin ahman jäljet kun kävelee. Ihmisiä naurattaa sen töppöset, mutta eipä palele.
Vierailija kirjoitti:
Ei koirat osaa näytellä. Kylmä tassuihin ja omistaja vaan et vitsillähän se
Mä tänään näin kun teinityttö vei kiinanharjakoiraa ulkona ja koiralla ei ollut mitään vaatetusta. Ulkona - 13, mutta tuollainen naku koira tarvitsisi jopa sisällä, jos asunto on yhtää viileä vaatetta tähän aikaan vuodesta!
Mun lyhytkarvaisella koiralla on takki ja tossut ulkona tietysti aina talvisäässä.
Joo näillä pakkasilla pitäisi lähes kaikilla koirilla olla takki/neule tai sitten tehdä paljon pienempiä lenkkejä. Ei esim karkeakarvaisilla ole mitään lämmmittävää alusturkkia. Sääliksi käy, kun omistaja itse on topattu päästä varpaisiin mutta koiralla on pelkkä kaulapanta.
Tossut jalassa ja takki päällä mennään yli 15 asteen pakkasilla ja lenkit on lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koirat osaa näytellä. Kylmä tassuihin ja omistaja vaan et vitsillähän se
Tuskinpa on näytelmää. Oman kanssa huomasi, ettei useimmiten ollut mitään ongelmaa, kunhan pysyttiin liikkeellä. Jos jäi paikoilleen seisoskelemaan niin alkoi kylmemmällä tassujen nostelu. Tuli kannettua mukana sille sitten alustaa reissuilla joilla pidettiin taukoja.
Ulkoilee 20 asteen pakkasella tossut jalassa.