Rehellisesti. Onko oikeasti olemassa parisuhdetta, jossa vahva fyysinen vetovoima SEKÄ henkinen yhteys kohtaavat?
Itse en ole nimittäin koskaan ollut suhteessa, jossa tuntisin oikeasti fyysistä vetovoimaa ja samaan aikaan tuntisin olevani turvallisessa ja tasapainoisessa suhteessa. Joka ikinen tapaamani mies, joka olisi toivonut suhdetta, ei ole herättänyt voimakkaita tuntemuksia, etenkään fyysisen vetovoiman osalta. Sitten taas jos tapaan miehiä jotka vetävät edes jotenkin puoleensa, niin syystä tai toisesta suhde ei koskaan toimi. Nyt pitkän sinkkurupeaman jälkeen olenkin tullut tulokseen, että näitä kahta EI voi saada samassa paketissa ja ainoa vaihtoehto olisi vain johonkin kädenlämpöiseen tyytyminen.
Kommentit (27)
Moni tuntee yhteyttä ihmiseen joka omaa hyvät sosiaaliset taidot ja jonka ulkonäkö miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos on terveellä tavalla kiintynyt. Yleensä se kaikista tajunnanräjäyttävin seksielämä tuleekin vasta ajan kautta. Vaikka kipinää toki on oltava heti jotta sinne pääsee, eipä ole yhden yön kemialla mitään jakoja kun kilpailee vuosien toisen kehon ja mielen opettelun, fantasioiden jakamisen, henkisen yhteyden ja syvän luottamuksen kanssa.
Miksi fantasiat pitäisi jakaa? Nämä ovat usein asioita, joita ei edes kannata toteuttaa.
Mitään ei pidä, mutta jos löytää ihmisen, jolle jakaminen on luontevaa, niin miksi ei? Paljon syvemmäksi ei luottamus voi tulla.
Ja miksi jaettu fantasia pitäisi aina toteuttaa? Joillekin toki sopii sekin.
On sellaisia parisuhteita olemassa. Minulla on sellainen, ja osan todella arvostaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen sellaisessa suhteessa. Seesteisin ja helpoin suhde ikinä.
M46
Sama täällä. Toki se suurin fyysinen kiihko on ajan myötä pehmentynyt, mutta on se siellä edelleen.
N
Meilläkin on kumpikin. Ollut alusta saakka ja nykyään. Lopulta kun kumpikin on tasapainossa, tulee jotain parempaa kuin mitä tässä kuvauksessa.
Miksi fantasiat pitäisi jakaa? Nämä ovat usein asioita, joita ei edes kannata toteuttaa.