Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuitton-laukkuekspertit, kysymys

Vierailija
05.01.2026 |

Kumpi on kätevämpi arjessa, Speedy 25 vai Petit Noé? Olen päätynyt myymään Neverfullit, liian isoja. Samoin kaikki vintageversiot, ei ollut minun juttuni. Haluan kevyen arkikassin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut varaa ja älliä ostaa noita niin osaisitkohan itse hakeanetistä tietoa,kuvia, kokoja ym... 

Vierailija
2/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhään jätit, kaikki muutkin on rahapulassa myymässä vuittoneitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa muovikasseja halvalla.

Vierailija
4/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupasta saa muovikasseja halvalla.

Varsinkin Joulun aikaan näteillä kuvilla.

Vierailija
5/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minen ottas nuita kasseja kainaloon vaikka joku ilman toisi.

Olen niin tyylikäs.

Vierailija
6/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ajattelinkin, ettei täältä saa apua. Juu, muovikassissa voi tavaransa kantaa, mutta kestääkö se 30 vuotta? Täällä on nykyään vain tietynlaista porukkaa, aiemmin palstalla oli myös normaaleja työssäkäyviä, keskituloisia ihmisiä. Nyt ainoa kiinnostava asia on rahapula. Ja kyllä, olen etsinyt netistä tietoa, mutta ihan normaaleja käyttäjäkokemuksia en ole löytänyt.

AP

Vierailija
7/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt Chaneliin joitain vuosia sitten niin ei ole tullut LV:n laukkutarjontaa aktiivisesti seurattua. Jos joku laukku pitäisi nyt valita niin ehdottomasti Bella Tote. Speedy on liian leveä ja näistä bucket tyylisistä kuten Noé en tykkää yhtään, se sulkumekanismi on todella ärsyttävä pidemmän päälle.

Vierailija
8/8 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siirtynyt Chaneliin joitain vuosia sitten niin ei ole tullut LV:n laukkutarjontaa aktiivisesti seurattua. Jos joku laukku pitäisi nyt valita niin ehdottomasti Bella Tote. Speedy on liian leveä ja näistä bucket tyylisistä kuten Noé en tykkää yhtään, se sulkumekanismi on todella ärsyttävä pidemmän päälle.

Minua ei tuon Bella Toten rei'itys oikein miellytä. Näyttää myös aika painavalta. Chanelia en raaskisi käyttää rennosti arjessa ja viskata lentokoneessa penkin alle. Etsin nyt siis kevyttä ja huoletonta kassia. Celinen medium bucket voisi olla kiva.