Miksi nainen painostaa avioliittoon
Kommentit (24)
Kulttuuri ja perinne. Älä deittaa naisia joiden kanssa arvomaailma ei kohtaa.
Miksi miehet aina alkaa suhteeseen naisen kanssa joka ei sovi hänelle? Koska pillunhimo ja typeryys.
Itse sanoin miehelleni monta kertaa, että avioliitto on syytä tapahtua. Ei todellakaan kiinnosta sellainen, että jaetaan arki ja elämä ja vastuut ja talous, mutta en ole juridinen lähiomainen, jos vaikka pitää tehdä hoitopäätöksiä.
Oltiin toki yhdessä yli 10 vuotta ennen kuin mentiin naimisiin, eli ei sännätty asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään muuta.
Totta kai se muuttaa. Se on juridinen sopimus.
Juridiset oikeudet. Jos vaikka sinulle käy jotain niin hän voi hoitaa asioitasi, ja toisinpäin.
Miehestähän tulee elatusvelvollinen avion myötä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tienannut enemmän kuin mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi sanottuna naiset etsivät elättäjää. Näin se vaan on usein tänäkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Myös naisesta tulee elatusvelvollinen arvion myötä. Enemmän niitä miehiä on, jotka lokkeilevat, kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Juridiset oikeudet. Jos vaikka sinulle käy jotain niin hän voi hoitaa asioitasi, ja toisinpäin.
Onko näin? Eikö avioliitossakin tarvita edunvalvontavaltuutus jotta puoliso voi hoitaa esim. sijoitusasuntojani tai antaa rahalahjoja kummilapselleni puolestani jos minulle ns. käy jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Eikö avioliitossakin tarvita edunvalvontavaltuutus jotta puoliso voi hoitaa esim. sijoitusasuntojani tai antaa rahalahjoja kummilapselleni puolestani jos minulle ns. käy jotain?
Tietenkin jos olet edelleen hengissä. Mutta puolisosi saa sentään tulla katsomaan sinua sairaalaan vaikka olisi riidoissa vanhempiesi kanssa.
Itse en ainakaan halua ikinä naimisiin siitä syystä että jos tuleekin ero, niin helpompi molemmille vain jatkaa elämää erikseen, kun kumpikin voi vaan ns, lähteä eri teille.
Avioliitossa on kysymys sitoutumisesta. Ellei kumppani haluanaimisiin, voi tulla mieleen, onko hän tässä suhteessa tosissaan.
Jos sulla on suuremmat tulot, niin juridisesti joudut vastaamaan hänen elatuksestaan.
Eroaminen varmaankin hankalempaa.