Millä korvaisin paprikan?
Tai miten sen käsittelisi, ettei närästä? Onko joku paprika jotenkin miedompi?
Kaikkiin hyviin ruokiin tulee yleensä paprikaa, itse pidän siitä, mutta puolisoa se närästää. Onko jotain keinoa miten siitä saisi närästämättömän, tai millä sen korvaisin?
Kommentit (45)
Keltainen ja oranssi paprika ovat miedompia kuin punainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi jättää pois. Mihin tavallisiin ruokiin kuuluu paprikaa? Ei tule yhtään mieleen.
Puhuttiin HYVISTÄ ruoista, ei tavallisista 😂😂😂
Eli voi huoletta jättää pois. Mihinkään HYVÄÄN ruokaan ei paprika kuulu.
Ei kaikki ole vihannesten suhteen ruokavammaisia. Jotkut oikeasti tykkääkin niistä,voitkos uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi jättää pois. Mihin tavallisiin ruokiin kuuluu paprikaa? Ei tule yhtään mieleen.
Puhuttiin HYVISTÄ ruoista, ei tavallisista 😂😂😂
Tavalliset ruuat on hyviä kun ne osaa maustaa🤣🤣🤣🤣
Ylimaustaminen on huonon kokin tapa peittää huonosti valmistetun ruuan pahaa makua. Hyvä kokki käyttää mausteita harkiten ja hillitysti, maku tulee itsestään ruuasta ja hyvistä raaka-aineista. Ei mausteiden tarkoitus ole peittää ruuan makua, vaan korostaa sitä, harkitusti ja hillitysti.
Todella outoja neuvoja osa. Minuakin närästää mm. paprika ja siksi luin kiinnostuneena. Vaikuttaa, että osa neuvojista ei tiedä mistään mitään, mutta haluaa olla äänessä.
Miestä närätää myös, joten olen jättänyt paprikat pois. Myös sen takia, että kotimaista paprikaa saa todella harvoin edullisesti.
Valkoinen ja keltainen paprika ovat miedoimpia. Niistä mä teen täytettyjä paprikoita syksyn alkuun, siinä se käyttämäni paprikat nykyään. Mausteista jauhelihaa ja soijarouhetta paprikat täyteen ja uuniin juustoraasteen kanssa.
Sitten voi nirhiä sitä paprikan sisuksissa olevaa valkoista verkko irti. Se on närästyksen aiheuttaja.