Aloin suhteeseen 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, elämäni paras päätös!
Kommentit (44)
Sama. Ei tartte sängyssä jalkoja levitellä. Tässä vaan rahoja odottelen.
Jos mulla olisi sama tilanne, niin mieheni olisi 91 v.
Ei paljon naurattaisi. Nyt olemme samanikäisiä 76 v ja elämme samoin kuin nuorena. Toki emme ole enää töissä ja lastenlapset ovat korvanneet työmäärässä ja ilossa omat lapsemme😘
Otsikosta jo arvasin että täällä käy mammat kuumana :D
Tottakai olisi kiva lukea vähän perusteluja aloitukselle, muuten asia olisi aika yhdentekevä mulle.
Sitten eläkkeellä pääset oikeasti nauttimaan elämästäsi, kun olet ensin katsellut miehesi laiskottelua kotona sen 15v itse vielä töissä käydessäsi. Todennäköisesti 'uhraat' eläkkeesi miesvanhuksesi omaishoitajuuteen, ellet 'pääse' järjestämään hänelle hautajaisia ennen eläkettäsi. Ei siinä, elämä on valintoja täynnä.
Mieheni on 11 v minua vanhempi. Aloin olee sen kanssa kun olin 22 vuotias. Menin sänkyyn sen kanssa ja siitä se alkoi kun mies sanoi ettei halua yhden yön juttua.
Onko kukaan ollut suhteessa 50 vuotta nuoremman kanssa? Aion kokeilla heti, kun täytän 66.
Herättää ajatuksen, että
-olet mies, joka yrittää normalisoida nuorten naisten ja vanhojen miesten liittoa toiveena, että joskus onnistuisit saamaan nuorta
-olet vitipää-nainen, joka nyt yrittää härkkiä toisia naisia ärsyyntymään
-matkit muiden aloituksia, koska itse et keksi mitään, jaa kertoo paljon sinusta, että yrität ainoastaan provosoida.
Kaikissa kolmessa tapauksessa - mene hoitoon.
Tärkeintä on se, mikä yhdistää. Ikä on toissijainen asia.
Ensimmäinen ajatus on yök. 15 vuotta vanhemmat on pappoja. Vanhan miehen haju on vaan jotain niin ällöä...Mutta jokaiselle makunsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Provo joltain vanhalta äijältä
Tämä.
Minäpä aloin suhteeseen 15 vuotta nuoremman miehen kanssa, suosittelen kokeilemaan.
Aloituksen on tehnyt joku mies. Kukaan nainen ei halua 15 vuotta vanhempaa miestä. Onnea teille vain pojat!
Mä oon ollut suhteessa 10 vuotta nuoremman miehen kanssa jo yli 20 vuotta. Suosittelen!
Että joku inkkeli suoltaa sontaa