Mistä tiedän olenko seksikäs nainen? Siis edes millään mittarilla. Työpaikalla kerään huomion mutta kukaan ei lähene
Olen löytämässä itseni uudelleen vaikean ajanjakson jälkeen. En ole juuri ihmisiä elämässäni viime vuosina lähelle päästänyt. Olen sitten kaikessa rauhassa kasvanut minuksi. Sen näkee kaikesta ulkoisestikin positiivisella tavalla. Olen esimerkisi paljon laihtunut, hiukset ovat paksut pitkät ja terveen näköiset, iho on kaunis, silmäni ovat kirkkaammat/valoisampi olemus. Hymyilen paljon.
Nyt olen valmis myös tutustumaan ihmisiin mutta minun on ehkä vähän vaikea nähdä sitä miten muut minut näkevät. Miehiä kyllä tulee yllättäen juttelemaan, tai minut huomataan kyllä mutta silti. Kukaan ei oikein tee aloitetta kunnolla, pyydä minua mihinkään.
Kommentit (7)
Sen sijaan että odotat, tee itse aloite. Se on seksikästä.
Suako pitäs tarttua tisseistä tai perziistä kiinni? Heräähän ja ryhdistäydy. Olet ihan tavan maatuska.
työssä tehdään töitä, ei seurustella. hyviä mittareita on ikä, paino, asenne. eli jos on yli 24v., yli 60kg ja minäminä asenne, niin ei taida olla markkinoiden halutuin malli. jos taas mennään enemmän ääripäätä kohti, eli yli 29v., yli 64kg ja äänestit vasenta laitaa, on miesten osalta peli jo lähes menetetty. ehkä itärajan iki-poikamiehille vielä kelpaisi...
Laitteleppa kuvaa jakoon, niin saat vastauksen.
"En ole juuri ihmisiä elämässäni viime vuosina lähelle päästänyt. Olen sitten kaikessa rauhassa kasvanut minuksi."
Iso red flag
Pysy mielummin sellaisena kuin olet itsesi kasvattanut. Ei ole muiden tehtävä kasvattaa sinusta normaaliin parishuhteeseen kykenevää kumppania.
Sinä olet kaunis, liian kaunis, jotta sinua uskaltaa oikeasti lähestyä. Ehkä sinun täytyy itse ottaa ensimmäiset askeleet.