Onko väärin flirttailla päivän piristeeksi varatun työkaverin kanssa?
Se on hauskaa. Vähän flirttailla ja kiusotella joidenkin kanssa. Työkaveri, jonka kanssa meillä on alkanut olemaan enemmänkin tällaisia hetkiä on varattu mutta hän itsekin taitaa nauttia tilanteesta.
Kommentit (46)
Olette matkalla työpaikkaromanssiin. Ja sitä junaa onkin vaikea pysäyttää ennen kun törmää ja kovaa.
Ehkä työkaverisi eivät kohta suhtaudu sinuun enää ammatillisessa mielessä vakavasti, jos pidät tuollaista peliä. Varo vaan, voit menettää uskottavuutesi, et anna luotettavaa kuvaa itsestäsi noin.
Ihan ok,jos kumpikin ymmärrätte missä mennään. Ettei käy niin, että toinen kuvitteleekin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mielestäsi, mutta ehkä se kohde pitää sinua nolona.
Hän flirttailee vähintään yhtälailla takaisin. Jos ei flirttaile niin kyselee paljon elämästäni. Olen minä ihan rauhallinenkin mutta joidenkin kanssa kemiat osuu hyvin yhteen niin kiva yhteisymmärryksessä heittää huumoriakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olette matkalla työpaikkaromanssiin. Ja sitä junaa onkin vaikea pysäyttää ennen kun törmää ja kovaa.
En usko. Ei tässä kuitenkaan toista fyysisesti kosketa edes vitsillä. Kemiat osuvat muuten mielenkiintoisesti yhteen. Se piristää työpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla mielestäsi, mutta ehkä se kohde pitää sinua nolona.
Hän flirttailee vähintään yhtälailla takaisin. Jos ei flirttaile niin kyselee paljon elämästäni. Olen minä ihan rauhallinenkin mutta joidenkin kanssa kemiat osuu hyvin yhteen niin kiva yhteisymmärryksessä heittää huumoriakin. Ap
Ei ole ok. Te tiedätte rajat mutta itse tuntisin itseni epämukavaksi jos varattu flirttailee tai että jos sinkku flirttailee varatun kanssa. Hyvä jos ei pian ehdotella tapaamisiakin....
Varattu? Sitten on väärin. Kun kerran tiedät että hänellä on puoliso/tyttöystävä/poikaystävä ja silti flirttailet, ja hän vastaa, teet/teette väärin. Tuota kutsutaan mikropettämiseksi. Jos et voisi käyttäytyä sanoin hänen kumppaninsa läsnäollessa, tiedät että käytöksenne loukkaa jotakuta kotona, olet/olette ylittänyt rajan jota ei pitäisi ylittää.
Isompi vastuu toki työkaverillasi mutta sinulla myös. Itse en käyttäytyisi noin varattuna ja/tai varatun henkilön kanssa.
Milla lailla flirttailette? Se on ehkä se olennaisempi kysymys. Jos menee seksuaalisesti virittyneeksi niin ei ole soveliasta mielestäni, ei vaikka olisitte molemmat sinkkuja kun työpaikka on kyseessä.
Mikset flirttaile sinkkunaisten kanssa? Vai onko ihmissuhteet sulle vain leikkiä ja peliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Ei tässä kuitenkaan toista fyysisesti kosketa edes vitsillä. Kemiat osuvat muuten mielenkiintoisesti yhteen. Se piristää työpäivää.
Työpaikkaromanssit etenevät usein hyvin hitaasti. Ensin jutellaan työasioista, sitten jutellaan omista asioista, vähän flirttaillaan, aletaan viestitellä työjutuista vapaalla, sitten muista, käydään kahvilla, käydään syömässä, vähän hipaistaa tai halataan, sitten humalassa suudellaan... Lopulta on riitaa, vihaa ja syvä hiljaisuus. Toki muitakin tarinoita välillä voi olla.
Ei ole ok. Itse en ainakaan katso hyvällä näitä kevytflirttailijoita. Useimmat heistä ovat sarjapettäjiä. Noinhan se aina alkaa. Jos tuollaisen kanssa yhteen päätyy, jompikumpi pettää ja flirttaa kohta taas toisen kanssa.
Flirttailussa ei ole mitään pahaa niin kauan, kun se on toiselle osapuolelle ok. Ihan sama onko varattu vai ei.
Miksi tätä edes pitää kysyä? Totta helve ssä on väärin vokotella varattua edes "leikillään" ja "piristykseksi".
Sä leikit jonkun toisen ihmisen sydämellä ja elämällä ja onnellisuudella, vaan omaksi päivän piristykseksi. Eli tän sun työkaverin vaimon tai miehen sydämellä, sukupuoli ei tosiaan tullut ilmi, mutta sillä ei väliä. Etenkin jos tyypillä on lapsia niin nyt oikeesti haloo! Järki käteen, jos tää ei ollut trollauskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Milla lailla flirttailette? Se on ehkä se olennaisempi kysymys. Jos menee seksuaalisesti virittyneeksi niin ei ole soveliasta mielestäni, ei vaikka olisitte molemmat sinkkuja kun työpaikka on kyseessä.
No se on sellaista viatonta toiselle kuittailua ja hymyilyä, joka muuttuu nauruksi. Ihan kuin kenen kanssa muutenkin mutta ehkä tämän ihmisen kanssa se on vähän intensiivisempää sen vuoksi koska kemiat kohtaa hyvin. Huomaan hänen olevan kiinnostunut elämästäni, joka saa flirttailemaan vähän enemmän. Etäännymme ja vakavoidumme kuitenkin välillä pitääksemme myös ihan normaalit työvälit. Välillä mietin, että pitäisikö yrittää olla pidemmän aikaa etäisempi varmuuden vuoksi. Ap
up