Mitä boikotoit?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan naurettavaa. Luuletteko että on jotain hyötyä?
Siitä on se hyöty, että nukun yöni hyvin kun tiedän etten anna rahaa epäeettisille yrityksille. Jokainen euro on kannanotto.
Minä nukun aina yöni hyvin, vaikka rahani menisivät suoraan Putinin tilille.
Kaikkea venäjään liittyvää ja syytä ei varmaan tarvitse kertoa.
Mahdollisimman pitkälle eläimiä kaikessa muussa muodossa kuin vapaana omassa luontaisessa elinympäristössään. Tähän tosin tuli pari vuotta sitten särö, kun meille tuli kaksi kissaa ja niiden olemassaolon lisäksi niitä tulee ruokkia asianmukaisesti. Tämä aiheuttaa hieman eettistä ristiriitaa.
No tietysti kaikkea sitä mitä en osta, eli valtaosaa maailmassa tuotetuista tavaroista ja palveluista
Vauva palstaa, paitsi että sorruin taas.
Nykyään ihan kaikkea, kun ei ole varaa mihinkään.
Multitronic verkkokauppa Tilaukseni saapuu ehkä joskus vai vaadinko rahat takaisin !
Vierailija kirjoitti:
israel ja ylipäätään juutalaiset tuotteet ym. Fazer (sananvapaudeuden rajoittamisen kampanja noin 10 vuotta sitten) rantahurrien kurkut (matutus) äh lyjen kebabit ym saasta Karhu olut (pridetys) Nestle (kansallisvaltioiden ryöstö) ukraina (suuri puhallus) jne jne.
Yritän toimia kaikinpuolin niin ettei rahojani joudu riistäjien käsiin. Ei ole helppoa koska Suomi nimenomaan puuhailee juuri näiden tahojen kanssa.
Onko Fazer muka juutalainen ja miten Fazer on rajoittanut sananvapautta?
Finnlayson, syy: Kurttila ja firman woketus
Kärkkäinen, syynä johtajansa ääliömäiset ulostulot sekä magneettimedia.
Temu ja muut kiinan kaupat, syynä ala-arvoiset paskatuotteet sekä rahojen valuminen kiinaan.
Royal suklaata koska pilasivat sen.
Teboilia olen boikotoinut jo vuodesta 2014.
Tätä palstaa olen useasti yrittänyt boikotoida, mut aina vajoan takaisin tänne sontakasaan.
Ruotsia kaiken sen sorron ja rasistisuuden takia menneisyydessä jota eivät vieläkään ole suomelta ja suomalaisilta anteeksi pyytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Teboilia olen boikotoinut jo vuodesta 2014.
Niin ja Temusta en ole koskaan tilannut sieltä mitään enkä osta.
Yritän ostaa mahd paljon kotimaista, sitten eurooppalaista, vikana kiinalaista
israel ja ylipäätään juutalaiset tuotteet ym. Fazer (sananvapaudeuden rajoittamisen kampanja noin 10 vuotta sitten) rantahurrien kurkut (matutus) äh lyjen kebabit ym saasta Karhu olut (pridetys) Nestle (kansallisvaltioiden ryöstö) ukraina (suuri puhallus) jne jne.
Yritän toimia kaikinpuolin niin ettei rahojani joudu riistäjien käsiin. Ei ole helppoa koska Suomi nimenomaan puuhailee juuri näiden tahojen kanssa.