Voiko elävän ihmisen henki käydä kylässä?
Tämä on siis todella hullun kuuloinen kysymys, tiedän...
Olen aiemmin nähnyt tai kuullut kuolleiden ihmisten henkiä ja se on minusta normaalia. Kuitenkin viime yönä, kun kävin vessassa, kuulin yhden elossa olevan ihmisen puhuvan minulle yhden sanan. "Tiesin" ihan sen paikankin, missä hän seisoi, kun menin siitä ohi. Säikähdin sitä vähän.
Hän on siis kuitenkin elossa, eikä mikään kuollut henki, tarkistin heti aamulla sen. Hän ei edes ole mikään minulle mikään erityisen läheinen ihminen., monivuotinen tuttava pikemminkin.
Onko tällaista tapahtunut ikinä muille, että kohtaisi elävän ihmisen hengen?
Kommentit (8)
Se on jonkin sortin telepatiaa. Itsellä kuuloaistimukset ja visiot on aina erillään ja kuolleet ovat jotenkin elävämpiä.
Luin netistä englanniksi, kun suomeksi ei löytynyt tietoa, ja oikea termi olisi näköjään astraaliprojektio, kun kohtaa elävän ihmisen hengen.
Olisi aika kiva tietää, että tietääkö ja muistaako se kylässä käynyt "ihmisen projektio" tilanteen myös. En toivoisi muistavan, sillä kävin vessassa yöllä nakuna.
Joo tiedän, outoja ongelmia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luin netistä englanniksi, kun suomeksi ei löytynyt tietoa, ja oikea termi olisi näköjään astraaliprojektio, kun kohtaa elävän ihmisen hengen.
Olisi aika kiva tietää, että tietääkö ja muistaako se kylässä käynyt "ihmisen projektio" tilanteen myös. En toivoisi muistavan, sillä kävin vessassa yöllä nakuna.
Joo tiedän, outoja ongelmia.
Ap
Siis se löytämäni selitys olisi, että se henkenä kohtaamani elävä ihminen olisi nukkuessaan irtaantunut ruumiista ja käynyt sillä lailla kylässä.
Ap
Meillä käy vaimon henki aina öisin, tuhnuttelee pitkin yötä ja kylkeä kääntäessä paha henki livahtaa peiton alta
Vierailija kirjoitti:
Päihteet tai psykoosi.
Ei tietääkseni kumpaakaan. En käytä alkoholia lainkaan ja vielä vähemmän muita päihteitä.
Kuolleiden henkiä olen nähnyt tai kuullut vuosikymmenien ajan, mutta en ennen elävien. Psykoosin olisi siis pitänyt jatkua aika pitkään.
Ap
Minulle kävi myös kerran niin, että joku tervehti minua yöllä, ilmeisesti elävä. En tunnistanut äänestä.