Onko noloa kun keski-ikäinen pukeutuu henkkamaukan vaatteisiin?
Kommentit (41)
Mulla on yksi pikkutakki jossa lukee Hennes&Mauritz. On vanha ja todella hyvälaatuinen.
Sitten on yksi mekko, joka on säilynyt vuosien käytöstä ja lukemattomista pesuista huolimatta kuin uutena. Sen ostin alerekistä 10€ 10 vuotta sitten.
Muita vaatteita ei ole h&m merkiltä. Miehellä on yksi paita ja yhdet housut, menivät huonoksi tosi nopeasti.
Voit pukeutua vaikka Gugguun vaatteisiin jos ne sulle mahtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun ei ole mitään tietoa, mitä/missä/milloin on henkkamaukka.
Hennes & Mauritz = H&M, tuttavallisesti henkkamaukka.
Henkkamaukka? Onko nauretttavampaa ilmaisua? Miksei voi sanoa vain Hoo et em?
Ilmaisu on meidän keski-ikäisten nuoruudesta peräisin, pulju kulki silloin nimellä Hennes & Mauritz.
Farkut sieltä ovat kestäneet järkyttävän hyvin hintaansa nähden.
Pusero ja housut sieltä, 12v sitten ostetut, hyvät on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun ei ole mitään tietoa, mitä/missä/milloin on henkkamaukka.
Hennes & Mauritz = H&M, tuttavallisesti henkkamaukka.
Henkkamaukka? Onko nauretttavampaa ilmaisua? Miksei voi sanoa vain Hoo et em?
Ilmaisu on meidän keski-ikäisten nuoruudesta peräisin, pulju kulki silloin nimellä Hennes & Mauritz.
Henne ja Mauri olisi ollut suomalaiselle sopiva lausuttava.
Eikös se Ruotsin prinsessa Victoriakin pukeudu usein H&M:n vaatteisiin? Itse olen 46v. ja ostan vuosittain muutamia vaatteita sieltä. En ole koskaan ajatellut sen olevan noloa.
No onhan se nyt köyhien kauppa. Jos sieltä päätyy vielä viiskymppisenä ostamaan jotain niin onhan se noloa vaikka kuinka alapeukuttaisitte
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt köyhien kauppa. Jos sieltä päätyy vielä viiskymppisenä ostamaan jotain niin onhan se noloa vaikka kuinka alapeukuttaisitte
Mielenkiintoinen ajatus tuokin.
On tosi noloa. Kaikki vaatteet pitäisi ostaa temusta tai sheiniltä.
Todella typerä kysymys. Ensinnäkin H&M myy paljon vaatteita, joiden mallia ei millään tavalla ole rajattu ikään jotain lastenvaatteita lukuunottamatta. Jokainen valitsee sieltä itselleen ja omalle tyylilleen sopivat, jos käy siellä ostoksilla. Miksi jostain paikasta ostamista pitäisi hävetä? Nykyään on niin monen tyylisiä kaiken ikäisiä ihmisiä, mikä on hieno asia, eikä sen tarvitse tarkoittaa sitä, että vanhempi ihminen haluaisi näyttää teiniltä. Kyllä ne ajat on ohitse, kun tietyn tyylistä pukeutumista oletettiin tietyn ikäisiltä ja paheksuttiin, jos joku rikkoi rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat ne vaatteillansa koreilee.
40t rahaa ja 10t kullassa kiinni ja käyn H&M:llä shoppailemassa.
Voi olla tai ei, pukeudu silti mihin haluat. Olet nolo kun kyselet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka todellisuudessa ne kalliimmatkin kuteet tehdään samoissa tehtaissa, ainoa mikä erona on merkki, josta maksat. Tämä vasta noloa ja typerää onkin.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni pukeutumisessa painaa vain ja ainoastaan vaatteen leikkaus ja väri. Materiaali merkitsee vain ulkoilussa ja liikkuessa. Merkillä ei ole mitään väliä missään tilanteessa. Minulle on ihan sama maksaako pusero 5 e vai 500 e, jos se miellyttää silmääni. Minua ei myöskään kiinnosta onko vaatteeni jostain noloja vai ei. Nyt on kyse kuitenkin 50 v ihmisestä, jonka itsetunto on pääsääntöisesti niin kehittynyt ettei muiden noloutumiset haittaa.
ON!!!! XDDDDDDDDDD Kuolen pelkälle ajatukselle xdddddd
Ei, mutta itse en kyllä löydä sieltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ostanut itelleni kirppikseltä h&m vaatteita. Yksi hame on niin hyvä, että käytin sitä vuosia ja nyt se on mun aikuisella tytöllä. Mietipä kuinka noloa, kun henkkamaukka hame menee käyttäjältä toiselle.
Suomijuntit lausuu noin kun ei oikeesti tiedä että sepäs on EidshEnEm!