Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eripari rinnat.. onko muita??

24.04.2007 |

mulla tämmönen vaiva... tai voiko sitä vaivaksi sanoa, mut kuiteskin.. mulla on yksi lapsi, jonka odotusaikana ja ennen odotusta rinnat olivat samankokoiset. sitten imetysaikana imetys ei onnistunutkaan kuin toisesta rinnasta (toisesta ei tullut maitoa kunnolla ja vauva hylki sitä), joten tämä rinta josta imetin, paisui, mutta toinen ei.. olin siis silloin jo " eriparitissi" , josta kärsin kovasti. sitten kun lopetin imetyksen, oletin että ongelma poistuu, mutta ei kokonaan poistunutkaan.. kuitenkaan se ei vaivannut minua enää niinkuin imetysaikana.

nyt olen taasen raskaana, viikkoja n. 15. ja ongelmana taas eripari tissit.. tämä josta esikoistani imetin, on paisunut huomattavasti enemmän kuin toinen.. nyt jo vaivaa ja ahdistaa, että kuin suureksi ero kerkeää ennen synnytystä ja mitä jos imetys ei taaskaan onnistu kuin toisesta... olenko vuodenpäivät ainakin eriparinen... huh huh..

onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa ongelmaa? onko imetys onnistunutkin toisen kanssa tästä huonommastakin rinnasta? miten peittää rintojen kokoero, että kehtaa ihmisten ilmoilla kulkea.. kesäkin tulossa? auttakaa, jos joku osaa..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma esikoista imettäessäni. Vasemmasta rinnasta tuli hyvin maitoa, oikeasta hyvin vähän. Rinnat olivat siis eri paria, vasen isompi. Kokoero ei kuitenkaan härinnyt minua lainkaan, olen aika pienirintainen (B-kuppi). Nyt kun odotan toista lastamme rv 23 olen jo huomannut miten vasen rinta jälleen paisuu suuremmaksi. Mutta en ota siitä sen suurempaa murhetta, maitoa tulee sen verran kun tulee ja sitten siirrytään korvikkeisiin. Esikoista täysimetin 4 kk ja mielestäni se oli ihan hyvä niin.

Tsemppiä, älä murehdi turhaan asiaa, johon et voi itse vaikuttaa.

-Omppumamma-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla