Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunto haettu vsalmiiksi, parisuhteessa koeaika

Vierailija
03.01.2026 |

Ahdistaa vähän et hain valmiiksi jo asuntoja vaikka vielä koeaika parisuhteessa. Tiedän ettei ne hakemukset mene toisen tietoon, mutta silti. 

Olen kuitenkin varma, että ero tulee eikä tässä ole enää järkeä. Eroa miettinyt molemmat jo aiemminkin, mutta aina jatkettu. Hän piti mua löyhässä hirressä muutama vuosi sitten miettiessään tunteitaan mut valitsi jatkaa ja silti perseilee. Mulla tämä ajatus kypsynyt pari vuotta, olen niin laiminlyödyksi tullut monella saralla. Nyt olen vahvempi tekemään päätöksen, olen hakenut siihen myös apua ja tukea, luotan, että pärjään. 

Yhteinen asunto myymättä vielä ja toivon, että menisi kaupaksi ennen kuin teemme päätöksen, mutta olen skeptinen tässä tilanteessa. 

Olen jo melkein päätökseni tehnyt (pitäisi nyt vaan läheisriippuvaisen osata pitää päänsä) ja siksi asunnotkin hain, että pääsisin heti muuttamaan jos on tarjota asuntoa. Myös siksi, että sitten en voi perääntyä ja on pakko pitää päätöksestä kiinni. Sitten taas hain koska välillä tarjolla ei oikein ole asuntoja ja voi mennä aikaa ennen sellaisen saamista. Saman katon alle emme voi jäädä.

Raskas vaihe elämässä kaiken kaikkiaan, pää on jatkuvasti kipeä kun ahdistaa ja stressaan.

Oletteko te toimineet joskus pakosta näin vai jääneet asumaan eron jälkeen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeaika? 

Vierailija
2/3 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kun eroatte ukko voi ottaa lainat ja pitää kämpän 

Sä muutat pois 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeaika? 

Tarkoittaa varmaan avioeron harkinta-aikaa, mikä on säädetty laissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme