Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan onnistunut saamaan viime aikoina sairauspäivärahaa?

Vierailija
03.01.2026 |

Kuulemma kriteerejä on kiristetty hurjasti. Vaikka olisi pää kainalossa, niin tulee vaan, että sinulla ei ole havaittu työkykyä haittaavia ongelmia. Pystyt tekemään normaalia työtäsi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä sain ihan helposti. Kaksi kuukautta, keuhkokuume. Onko ne kiristyneet sen jälkeen?

Vierailija
2/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä sain ihan helposti. Kaksi kuukautta, keuhkokuume. Onko ne kiristyneet sen jälkeen?

Ap ei ole saanut = kiristyneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten sain, nyt sairauteni on pahentunut, enkä enää saanut. Mulle sanoi sairaanhoitaja, että kriteerit on kiristyneet. Että monilla on nyt sama ongelma, ettei enää millään tunnu saavan.

Vierailija
4/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vttu psykoosissa töissä suljetulla osastolla. Kelan mukaan olin työkykyinen ammattiini.

Palakoot koko paska minun puolestani.

Vierailija
5/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten sain, nyt sairauteni on pahentunut, enkä enää saanut. Mulle sanoi sairaanhoitaja, että kriteerit on kiristyneet. Että monilla on nyt sama ongelma, ettei enää millään tunnu saavan.

Tämä siis ap.

Vierailija
6/6 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasairauspäivärahan sain nyt marraskuussa, en ole kyllä aiemmin hakenutkaan sellaista, joten en osaa sanoa onko jotenkin hakeminen muuttunut, mutta yhdellä hakemuksella ja lääkärinlausunnolla ja työnantajan todistuksella työajan vähentämisestä määräajaksi sen sain nopeasti ja rahatkin tuli tilille heti päätöksentekopäivänä.