Tajusin just (sisustusasiaa)
Olen seurustellut muutaman vuoden miehen kanssa, joka omistaa rintamamiestalon. Mies on intohimoisesti remontoinut taloa mun mielestäni tyypilliseen poikamiestyyliin. Teollista, mustaa, harmaata, kylmää tyyliä.
Tajusin juuri että hän tekee ns. loppuelämän kotia ja mitäs, jos muutamme yhteen ja "joudun" tuohon taloon asumaan :D Talo on remontoitu aivan päinvastoin kuin itse haluaisin.
Ei maailman isoin ongelma, mutta kunhan mietiskelin :D
Kommentit (5)
Jaatte talon kahtia keskenänne. Mies tekee omalla puolellaan mitä haluaa ja sinä omallasi sisustat miten tahdot. Esim mies saa eteisen, puolet olohuoneesta, takapihan, 2kpl makuuhuoneita ja sinä saat keittiön, toisen puolikkaan olohuoneesta 1kpl makuuhuone, 1 ja kylppäri.
Ensin tuot sinne pehmeyttä ja naisellisuutta tekstiileillä, matoilla, nojatuolilla lipastolla, kasveilla/kukilla, jos suhde vakiintuu niin pikkuhiljaa vaikutat pintoihin; tapettiin, maaleihin jne
Vierailija kirjoitti:
Ensin tuot sinne pehmeyttä ja naisellisuutta tekstiileillä, matoilla, nojatuolilla lipastolla, kasveilla/kukilla, jos suhde vakiintuu niin pikkuhiljaa vaikutat pintoihin; tapettiin, maaleihin jne
Näin mäkin tätä pohdin :) ap
Ja tosiaan on tehnyt remonttia monta vuotta. Tuskin olisi heti vaihtamassa kaikkea uusiksi.