Kulkisitko yöllä mieluummin tunnelin läpi missä on 20 japanilaista vai tunnelin läpi missä on 20 somalialaista
Olet siis nainen. On yö ja tunnelissa aikaa viettävät japanilaiset tai somalialaiset ovat japanilaisia miehiä tai somalialaisia miehiä.
Kumman tunnelin läpi kuljet ja miksi?
Sinulla on myös minihame ja korkokengät.
Kumman tunnelin läpi kuljet mieluummin?
Ole rehellinen.
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japani tietenkin. En muista yhdenkään japskin raiskanneen tai aiheuttaneen Suomessa ollessaan ongelmia.
Tunnelissa päivystänyt yakuza-jengi hakkaa sinut tajuttomaksi ja vie mukanaan. Päädyt mustan pörssin leikkupöydälle ja sisäelimesi myydään hyvään hintaan. Ruumistasi ei koskaan löydy.
Näitä tapahtuu jatkuvasti suomessa, oon niin kyllästynyt... xD
Kukaan täysijärkinen ei halua kulkea tunnelin läpi missä on 20 somalia. Ei mies eikä nainen. Tilastojen ja kokemusten perusteella rikoksen, tai vähintään häirinnän, kohteeksi joutuminen on siinä vaiheessa erittäin todennäköistä. Japanilaiset taas eivät varmasti tekisi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaksi maailman sovinistisinta kansaa, että enpä tiedä.
Mutta japanilaisia pikku-ukkoja on helppo potkia sivummalle niillä korkkareillaan, jos lähikontaktiin pyrkivät. Somalit pääsevät yllättämään kun heitä ei pimeässä erota taustasta (paitsi jos valkoiset silmät kiiluu). Heillä on myös enemmän voimaa laittaa kampoihin, kun ovat tottuneet aavikolla pinkomaan pakoon leijonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin hyvin kävellä kummankin ap:n fantisoiman tunnelin läpi.
Mutta en ikinä sellaisen, jossa vastassa olisi 20 suomalaista miestä.
Minua on kyllä lääpitty ja ahdisteltu 16-vuotiaasta saakka mutta asialla ei ole koskaan ollut kukaan ulkomaalainen vaan aina suomalainen.
Miksi sinua on ahdistelu 16 vuotiaasta saakka? Miksi minua ei ole vaikka olen itsekin nainen? Eri valinnat meillä ja valintojen seuraukset?
Menen mieluummin karhunpesälle, jossa on emokarhu ja poikaset.
Terv. Irmeli
Miten ihmeessä ne ovat tunneliin joutuneet?
Onko hätätilanne? Hommaisin pikana apua. Ehkä tulipalo tai junaonnettomuus? Kauheaa.
Soitan palokunnalle ja poliisille, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on kyllä lääpitty ja ahdisteltu 16-vuotiaasta saakka mutta asialla ei ole koskaan ollut kukaan ulkomaalainen vaan aina suomalainen.
Miksi sinua on ahdistelu 16 vuotiaasta saakka? Miksi minua ei ole vaikka olen itsekin nainen? Eri valinnat meillä ja valintojen seuraukset?
Niin. Jos toistuvasti joutuu häirinnän kohteeksi niin silloin se tarkoittaa vain sitä, että kyseinen henkilö tietoisesti hakeutuu tilanteisiin missä todennäköisesti joutuu häirinnän kohteeksi. Tiettyjä ihmisiä/ihmisryhmiä on syytä vältellä.
Jos olisi käsikranaatti jonka heittää tunneliin ennalta, menisin somalialaiseen tunneliin. Todennäköisesti ovat kuluttamassa suomalaisten verovaroja kun taas japanialaiset ovat tuomassa maahan valuuttaa turisteina.
Voisi saada valtionvarainministeri Purralta kunniamaininnan siitä että hädän hetkelläkin pystyin ajattelemaan myös isänmaan etua eikä vain omaa etuani.
Vierailija kirjoitti:
Menen mieluummin karhunpesälle, jossa on emokarhu ja poikaset.
Terv. Irmeli
Mene vain, kohta olet aivan riekaleina.
Somalin hehkulamppupää loistaa pimeässä ja helppo tunnistaa uhka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kulje missään tunneleissa. Otan taksin.
Otatko japanilaisen ajaman taksin vai somalialaisen ajaman taksin?
Eilen tulin laivalta ja otin taksin kotiin. Kuski oli nuori somali, ei mitään ongelmaa. Toki olen jo reilusti yli 50 vuotias täti.
Ei pidä ylpeillä iän tuomalla suojalla. Tiedätkö mitä tapahtui oulussa pusutuvassa?
Tiedän. Todella järkyttävä tapaus. Mutta varmasti ymmärrät että et voi leimata kaikkia somaleita raiskaajiksi.
Niin, vain 99% on, ja se 1 prosentti joutuu kärsimään aiheettomasta leimaamisesta.
Kiertäisin kaikki tuollaiset tunnelit kaukaa, mutta japanilaisen kanssa on varmaan helpompi neuvotella jos tulisi ristiriitatilanne. Ovat lisäksi pienemmän kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Persu AP, miksi kommentoit omaan aloitukseesi kommentteja? Ja myös tykkäilet omista kommenteista useita kertoja?
Miksi sinulla viiraa päässä noin pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Persumiehille voisi tehdä saman testin näin; tunnelissa on 20 verenhimoista saukkoa, uskallatko kävellä siitä? Pyssyä ei saa ottaa mukaan.
Tai pandakarhua vai tiikeriä?
Ilmoittakaa tämä nyt poistoon. Idiootit mellastaa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kiertäisin kaikki tuollaiset tunnelit kaukaa, mutta japanilaisen kanssa on varmaan helpompi neuvotella jos tulisi ristiriitatilanne. Ovat lisäksi pienemmän kokoisia.
Itse asiassa keskiverto somali ja japanilainen ovat saman kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittakaa tämä nyt poistoon. Idiootit mellastaa palstalla.
Itkettääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua 10-vuotiaasta. Kiitos vaan kovasti, suomimiehet.
Missäköhän hemmetin porukoissa olet liikkunut esiteini-ikäisestä lähtien jos sinua on niin nuoresta asti ahdisteltu? Se on ainakin varmaa ettet missään normaalien ihmisten porukoissa.
En menisi tunneliin enkä ole tunnelissa. On sen verran ahdistelu että pukeudun isoihin vaatteisiin ettei häiritse minkään valtakunnan miehiä..pidän huppua tai jotain päähinettä myös enkä todellakaan pyri saamaan miesten huomiota vaikka hetero nainen olenkin. Ei näytä auttavan ikäkään, aina on joku änkeämässä seuraan. Vissiin syntynyt väärän luonteisena, introvertti kun olen.
Niin voi. Mutta jos ei voisi, niin onko niihin baareihin ihan pakko mennä syötiksi?