Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä.ketään, joka olisi menettänyt ajokortin?

Vierailija
02.01.2026 |

Ei siis alkoholin tai muun oman tyhmän käytöksen takia, vaan jonkun sairauden takia? Miten selvisit? Muutitko kaupunkiin julkisen liikenteen äärelle, saatko kyytejä joltain tutulta, vai miten hoidat asioita? Minkä ikäinen olit, kun kortti lähti?

Minä olen 50+ ja lääkäri vihjasi, että minun ei kuuluisi enää ajaa. Elämä hankaloituisi vaan aika pahasti, jos ajokortti lähtisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin. Tai ei lääkäri korttia ole vienyt, mutta on niin pahoja huimauskohtauksia etten aja. Taksilla kuljen pakolliset menot. Siihen en mitään yhteiskunnan tukea saa.

Vierailija
2/4 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin julkisilla ja toisten kyydissä. Onneksi sain ajoluvan takaisin heti kun oli sen verran hyvä kunto,  että saatoin ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri uhkaa viedä korttisi, niin pyydä että voisit ajaa paikallisessa liikenteessä, että saisit asiasi hoidettua. Tämmöisiä alueellisia ajo-oikeuksia on olemassa poliisin myöntäminä.

Vierailija
4/4 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kortti myös katkolla. Hämärä- ja pimeänäkö ovat muisto vain. Muutoin minulla on tavallinen ikänäkö, mutta hämärä ja pimeä eivät enää onnistu. Kortti saatetaan viedä tarkemman tutkimuksen jälkeen, koska ei ole olemassa päiväajolupakortteja... Sitten olen kahden bussilinjan varassa, eivätkä ne kulje vkonloppuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä