Poika 16v. menossa ensi kertaa yökylään!!Mitä vaatetta/lelua kannattaisi pakata mukaan??
Kommentit (16)
Jos ei niin sano,et laittaa sen vaipan piilossa ettei tartte selitellä.
jotta hän voi mennä turvallisin mielin nukkumaan.
lievittää pojan jännitystä kun on pieni takaportti olemassa. Toi eka yö poissa kotoa on kuitenkin aika jännä paikka! Oisko sulla jotain omaa paitaasi antaa lapselle mukaan, olisi tuttu äidin tuoksu mitä nuuskia ikävän tullen.
huhuilee jo sossuakoille.................................
niin kaikenlaiset hihhulit ryntäävät vastaamaan.
Sanoin, että poika on 16!!! Että mitä pakata yökylään reppuun mukaan?? Ja mitä juttuja kannattaa muistaa sanoa kyläpaikan äidille?
Ap
Kun voi ikävä pojalle tulla niin olis parempi ettet kovin kauas lähtisi, että voit sitten hakea poitsun kotiin!
ihan itse. Mutta hän onkin todella kypsä ikäisekseen. On ollut jo yli viikonlopun kestävillä partioretkilläkin ja pakannut rinkkansa ihan itse.
Saatte jöllikkä peräkammarinpojan uunin pankolle makoilemaan loppuiäksenne...
Todennäköisesti ei uni kyllä tule illalla kovin helposti, kun on tottunut siihen, että meitä asustaa täällä kaksi :)
Ap
No ainaskii pitkät kalsarit, eväslaatikko ja teletappi-video....kyllä se jo niillä pärjää...sano, että soitteleepi sitten kotiopäin jos tullee kauheen kauhee ikävä...
Eiköhän 16-vuotiaat jo itse osaa kertoa asiansa kaverin äidille aj pakata reppunsa
poikasi nukkumaanmenon koittaessa, jos kerta lähellä asut, eikä sinulla ole mitään erikoista. Sitten kun poikasi on nukahtanut, hipsit kotiin (tai tietysti, jos mahdollista voi myös yöpyä poikasi kaverilla vaikka patjalla).
... Missä on huumorintajunne?!
Tää on ihan loistavaa!
Tämä on varmasti provo, mutta uskon että on monia poikiaan pilalle passaavia äitejä jotka eivät milloinkaan tajua päästää irti.. huoh.
Itse muutin 17 vuotiaana jo pois kotoa ja ihan itse pakkasin silloinkin! Mutta olenkin likkalapsi. =)
Vierailija:
Ja mitä juttuja kannattaa muistaa sanoa kyläpaikan äidille?
Ap
ja sitten tietty pojan iltarituaalit. Tuon ikäiset ei välttämättä uskalla kertoa omia toiveitaan/tapojaan/sairauksiaan vieraalle tädille. Ellei kyseessä ole erityisen reipas nuori.
valokuva äidistä