Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosien jälkeen alkoi menkat

Vierailija
02.01.2026 |

Pitääkö olla huolissaan. Oon syöny slindaa 4 vuotta, ilman menkkoja vaikka pidän sen "taukoviikon". Joku aika sit kävi semmonen kömmähdys että putosi pilleri viemäriin kun olin sitä ottamassa, mutta tästä on aika varmaan jo kaksi kuukautta. Söin sit vaan seuraavan päivän pillerin eli mun rytmi muuttui nyt päivällä sit. Jatkoin ihan normaaliin tapaan muuten. Muutenkin mulla ei se ottoaika ole niin minuutilleen, joskus voi heittää ainakin vkl aika normaalista 3 tunnilla.

Universumi on varmaa vastaan mun uutta suhdetta ja alko tiputtaa nyt, nyt kun ei sais olla mitään naisten vaivoja :D mutta eniten huolettaa se et onko mulla ny joku vialla vai onko vaan hormonit menny niin sekasin tuon mokan takia ja kun uusi suhde. Jossa en ole harrastanut seksiä, enkä ennen tätäkään. Joten ei ole mahdollista olla raskaana. Ja ikää on 35.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoihin vaikuttaa niin moni asia, että paha sanoa yhden pillerin puuttumisesta. Itse huomaan eroa menkoissa, kun on tavallista enemmän stressia tai toisaalta rauhallisempaa. Myös raudan määrä veressä voi vaikuttaa. Mutta tuo stressi vaikuttaa eniten, ihan hirvee pms ja vuoto, jos edeltävä kk on ollut liian hektinen enkä ole pystynyt tottelemaan kehon pyyntöjä (lepo unohtunut).

Vierailija
2/8 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mulla on sillain suuri elämänmuutos kun on tullu mies elämään. Se kyllä on saanu mun pääni vallan sekaisin joten voiko se oikeesti näkyä myös näin että vuosien tauon jälkeen alkaa menkat 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tulo elämään voi vaikuttaa noin. Voisit kuitenkin käydä gynellä puhumassa asiasta.

Vierailija
4/8 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumi on sitä mieltä että sun pitää lisääntyä 💞

Vierailija
5/8 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä gynellä seurannassa ja labrakokeissa. Hormoonit heittää volttia.

Vierailija
6/8 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde, muttei seksiä? Mikä se semmonen on?

Vierailija
7/8 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelma! 

Aseksuaali

Vierailija
8/8 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen joka on vasta alkanut. Ei seurustella, tapaillaan. Kaikki tavallaan 😏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän