Nyt 15 % Suomalaisista on on ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkällä amk-tutkinnolla ei tee enää mitään.
Itse pääsin alle kolmekymppisenä pelkällä merkonomi-tutkinnolla paikkaan, jossa lähes kaikki muut oli yliopisto-koulutettuja (ei ehkä vanhin väki). :D Eli kuka tekee, kuka ei. N30+
Tapahtuiko tämä 1980-luvulla jossain pk-yrityksessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noin pieni osuus.
Voi voi
Tyypillinen mensalainen on naimisissa oleva suomenkielinen mies, joka on diplomi-insinööri. Miesten aatelia. Hän ansaitsee hyvin 😎, on oikeiston kannattaja ja kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon.
Muuten juu, mutta en kuulu kirkkoon ja poliittinen suunta ei ole naulattu.
Juu... olipa hyvä että kerroit tämän tiedon meille. Olet toooosi nenrooo. ... kiiitooosss. Juuuuu. 🤭🤭🤭🤭
Professoriksi voi ponnistaa jopa kansakoulu pohjalta. Esimerkkinä Tatu Vanhanen. ÄÖ tutkija.
Höpö höpö, kaikkihan ovat maistereita! Tuo 15% oli varmaan 1800-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noin pieni osuus.
Voi voi
Tyypillinen mensalainen on naimisissa oleva suomenkielinen mies, joka on diplomi-insinööri. Miesten aatelia. Hän ansaitsee hyvin 😎, on oikeiston kannattaja ja kuuluu evankelis-luterilaiseen kirkkoon.
miten järkeväksi itseään sanova voi kuulua kirkkoon?
miten järkeväksi itseään sanova sanoonäin kenenkään henkilökohtaisesta vakaumuksesta ? 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin alle kolmekymppisenä pelkällä merkonomi-tutkinnolla paikkaan, jossa lähes kaikki muut oli yliopisto-koulutettuja (ei ehkä vanhin väki). :D Eli kuka tekee, kuka ei. N30+
Ei, oon syntynyt 90-luvulla ja tää tapahtui reilu 5v sitten. N30+
Mutta monellako suomalaisella se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, oon syntynyt 90-luvulla ja tää tapahtui reilu 5v sitten. N30+
Outoa, sama tutkinto ja työttömänä kun valmistuin 2022. Yhtään oman alan töitä ei saa vaikka tekis mitä
Vierailija kirjoitti:
Professoriksi voi ponnistaa jopa kansakoulu pohjalta. Esimerkkinä Tatu Vanhanen. ÄÖ tutkija.
Tutkimustuloksensa viittaavat r a s i s m i i n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noin pieni osuus.
Voi voi
Kokoomus ei ole sama asia kuin oikeisto. Vihreiden kannatus on myös mensalaisissa korkeampaa kuin muussa väestössä. Älyllinen uteliaisuus ja kyky vastaanottaa uusi kokemuksia ja tilanteita myös todennäköisesti tarkoittaa sitä, että persujen kannatus mensalaisissa on alhaisempaa kuin muussa populaatiossa.
Älykkyyteen hyvin monissa tutkimuksissa yhdistetään kyky mukautua ja kiinnostus uusiin kokemuksiin.
Älykkäät ovat useammin liberaaleja kuin konservatiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noin pieni osuus.
Voi voi
Onko luetun ymmärtämisesi todella heikolla tasolla vai valehteletko tarkoituksella? Mensan jäsen tuskin ainakaan olet.
Mistä ihmeestä tempaiset aina tuon DI:n tähän, Mensan sivuilla ei ole tuollaista tietoa!