Hammaslääkäri ei näe reikää
Mitä tehdä kun olen samasta reijästä puhunut jo 4-5 hammaslääkärille ja he ovat ottaneet kuvan ja todenneet että ei ole reikää. Omasta mielestä reikä on sisäpuolella aika alhaalla eikä se luultavasti edes näy siinä kuvassa - varsinkin jos reijän taso on likipitäen kohtisuorassa kuvaavaa laitetta kohden. Toinen vaihtoehto onse että reikä on kehittyt aiemman reijän onteloon, jossa oli paikka mutta joka myöhemmin siitä irtosi - tämäkin on loogista, koska porattu reikä menettää kiilteensä ja reikääntyy siksi helposti.
Reikä on ollut suussa vähintään viisi vuotta ja en jaksa enää sitä jokaöistä tunnetta. Olen menettänyt uskoni täysin suomen lääketieteeseen. He eivät näe tilannetta lainkaan kuin itse. Katsovatko he edes koskaan suuhun? Kiinnostaako heitä edes potilaan suun terveys? Vai mikä on motiivi.
Omasta mielestäni en jaksa enää yrittää uudestaan hammaslääkärille menemistä. Jos itse olisin vastuussa niin ottaisin hampaan vain pois jos kerta reikää ei näe tai voi porata. Minusta tämä koko suomenyhteiskunta on kokolailla epäonnistunut.
Kommentit (3)
Ai jos reikää ei löydy, Suomen yhteiskunta on epäonnistunut?
😄 Puhut läpiä päähäsi.
Luin juuri palstalla vähän aikaa sitten kuinka suun terveys on koko terveyden perusta ja siksi hyvä pitää huolta. Kyse oli siis jostain somaleista ja heidän terveyshuollosta Suomessa.
Sä puhut väärää kieltä.
bruksaat öisin.