Tuntuu että kaikki on hylkäämässä Alkohoolin.
Kommentit (48)
Eilen join ravintolassa enkä ollut ainoa.
Oli pakko lopettaa sairauden takia.
Jos kaveri naimisiinmenon takia vähentää tai jopa lopettaa kokonaan alkoholinkäytön, se on vain hyvä hänelle.
Minä en ole alkoholia hylkäämässä, vaikka toivon kyllä pystyväni vähentämään.
Olisi yksi, tai oikeastaan yksi plus joiden takia voisin harkita kokonaan alkoholin jättämistä. Mut hei, aina voi fantasioida kaikkea hienoa tapahtuvan. Ei minulle. Miksen siis jatkaisi alkoholin käyttämistä?
Ymmärrän myös, että jos lopettaisin, ehkä jotain hyvää tapahtuisi. Ongelma onkin se potentiaali siinä, ehkä tapahtuisi, ehkä ei. Ikää kohta 55 ja ihan sama mitä olen tehnyt, yksin olen tätä maailmaa saanut tarpoa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee huono olo. Kova krapula on sama tunne kuin olisi kovassa kuumeessa.
Onko pakko juoda niin paljon ?
Ei parista viini lasista krapulaa tule.
Ei kiinnosta maksaa siitä että menee pahanmakuisesta juomasta sekaisin ja tulee paha olo. Nuorena se oli jännää mutta ei enää aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Pian vuosi täynnä alkottomuutta, ja on ollut vuosikymmenen paras päätös. Rahaa säästynyt tuhansia euroja, painoa lähtenyt parikymmentä kiloa ja verenpaine laskenut. Eikä tarvitse koskaan miettiä, voiko lähteä autolla ajamaan.
Mulla tuli nyt vuosi täyteen ja komppaan, on todella ollut yksi elämän parhaista päätöksistä ja voin paremmin kuin koskaan!
On aika vapauttaa alkoholi ja laittaa peukku verolle.
Juominen laskee näin kovaa niin valtion on pakko päästää väkevät prismohin muuten verotulot loppuu
Join eilen kolme lasillista viiniä, samalla herkuteltiin mm. juustoja ja keksejä jne. Kun menin nukkumaan, oli niin järkyttävä närästys, etten tiennyt, miten olla. Joulun aikaan on tullut muutaman kerran otettua viiniä, mutta nyt se saa luvan loppua! Olen selkeästi lihonut, vointi on turpea ja kaukana normaalista. Onneksi huomenna alkaa työt ja paluu arkeen. Tissuttelut loppuu, katellaan vaikka vappuna seuraavan kerran!
Vierailija kirjoitti:
Joo sen sijaan vedetään axea muovipussista ja kaikenlaista muuta ihme ainehäröilyä, taitaa olla se vanha kunnon viina kuitenkin se kaikista terveellisin kuin nuo vaihtoehtoiset
Alkoholilla on 23 haitallisuuspistettä ja kannabiksella on 8 haitallisuuspistettä. Alkoholi aiheuttaa eniten järjestyshäiriöitä, väkivaltarikoksia ja henkirikoksia. Kannabis on yleisin laiton päihde ja se aiheuttaa vähiten haittoja kaikista päihteistä ja huumeista. Miksi piip se kannabis on vieläkin laitonta?
Arvostettavaa, jos et korvaa viinaa huumeilla, minkä nykyään monet tekevät. Sitten jeesustelevat, että "minä en juo". Juu, et niin...
Vierailija kirjoitti:
Poliisit jää työttömäksi
Eräs tuttu poliisi totesi kerran, että jos suomalaiset eivät käyttäisi ollenkaan alkoholia, poliisilta tippuisi 75% työtehtävistä pois. Eipä tarvitsisi stressata siitä, onko poliiseja tarpeeksi ja miten suunnata käytettävissä olevat resurssit. Se jäljelle jäävä neljäsosa työtehtävistä pystyttäisiin varmasti selvittämään nykyisten voimien turvin.
Minä en hylännyt alkoholia vaan alkoholi hylkäsi minut
T Hokka jankkis
Itsellänikin on niin paljon terveyshuolia, ei välttämättä alkoholista johtuvia, että suljen korkin toistaiseksi. Lisäksi kauhistuin kun katsoin S-mobiililla paljonkon siidereihini on mennyt rahaa kuukausittain :O
Maksan niilläkin rahoilla mieluummin asuntolainaa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee huono olo. Kova krapula on sama tunne kuin olisi kovassa kuumeessa.
Et kyllä ole kovassa krapulassa ollutkaan. Enkä suosittele kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Poliisit jää työttömäksi
Ei onneksi, meillä on mmuuttajat työllistämässä heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kestä terveys enää alkoholia.
ei mullakaan mutta liian hyvälle maistuu....nyt tipaton menossa, pakko antaa maksalle lepotauko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisit jää työttömäksi
Ei onneksi, meillä on mmuuttajat työllistämässä heitä.
No kyllä suomalaiset ovat olleet putkien suurkuluttajia
Paras ilman, muutama jo sekoittaa aivojen kemiaa. Hyvin pärjää ilman liuotinta. Koska saadaan varoitustarrat pullon pintaan kuten röökeissä on?
Olen tuo kuvailemasi yli 35-vuotias ja olen samaa mieltä siitä että huumeet ovat korvanneet pitkälle alkoholin nuoremmalla väellä. Toki raittiitakin on enemmän kuin ennen.