Touhutipaton tammikuu alkaa, lähdetkö mukaan?
Haaste miehille (naisetkin saavat osallistua). Nyt on aika aloittaa touhutipaton tammikuu. Se tarkoittaa yksinkertaisesti seksistä ja masturboinnista pidättäytymistä tammikuun ajan. Hyödyt ovat kiistattomat: sekä fyysinen että henkinen herkkyys lisääntyy, energiaa vapautuu muuhun ja ajatukset selkiytyvät. Palkinto odottaa sitten heinäkuussa.
Itse olen noudattanut tätä jo muutaman vuoden ja suositellut kavereillekin. Muutama on tarttunut haasteeseen. Olen kuitenkin huomannut, että parhaiten idea leviää naisten kautta. Moni vaimoni naispuolisista ystävistä on innostunut ajatuksesta ja kertonut pidättäytyvänsä seksistä kuukauden ajan. Nimestään huolimatta tämä ei siis ole vain miesten juttu. Ja naisten kauttahan miehetkin tulevat osallistetuiksi ainakin parisuhdeseksistä pidättäytymiseen. Lopulta kumpikin hyötyy.
Kommentit (5)
Touhutipaton tammikuu?? Palkinto heinäkuussa? Sillon saa naida tai masturboida? Kuukauden voin yrittää mut ei pysty puolta vuotta. Toisinaan kyllä masturboin lähes päivittäin mut en laukeamiseen saakka. Ihan parasta. Touhutippoja kyllä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Touhutipaton tammikuu?? Palkinto heinäkuussa? Sillon saa naida tai masturboida? Kuukauden voin yrittää mut ei pysty puolta vuotta. Toisinaan kyllä masturboin lähes päivittäin mut en laukeamiseen saakka. Ihan parasta. Touhutippoja kyllä tulee.
Nyt oli lapsus, pahoittelen. Piti tietenkin lukea, että palkinto helmikuussa eikä heinäkuussa. Puolta vuotta ei tarvitse sinnitellä, hyödyt saa jo kuukaudessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin ennemminkin pyrkiä korottamaan 2026 orgasmilukua. Tällaiset tahdonvastaiset selibaatit eivät oikein toimi sen tavoitteen kanssa.
Kun itse päättää lähteä mukaan, niin kyse ei ole tahdonvastaisesta selibaatista. Ap
Mieluummin otan tammikuun ilman seksin ja netin yhdistelmää (sisältäen tämän palstan). Runkata aioin lähes päivittäin ja naidakin jos tulee mahdollisuus.
Itse ajattelin ennemminkin pyrkiä korottamaan 2026 orgasmilukua. Tällaiset tahdonvastaiset selibaatit eivät oikein toimi sen tavoitteen kanssa.