Hyvää uutta vuotta muille yksinäisille!
En ole varmaan ainoa henkilö, joka joutuu viettämään uudenvuodenaaton yksin... Vai kuinka?
Voikaa hyvin, te muut. Pidetään huolta itsestämme nyt alkavana vuonna!
Kommentit (23)
Hyvää uutta vuotta! Jäin vapaaehtoisesti kotiin, kun melkein kaikki ovat niin kännissä. En vaan jaksa känniääliöitä ja ilotulitteita samaan aikaan.
Hyvää Uutta Vuotta kaikille, varsinkin yksinäisille! Yksinhän minäkin ...
Hyvää uutta vuotta! Toivottavasti löydän miehen 2026! 🌟
Onnellista Uutta Vuotta, Rauhaa ja Rakkautta 💖
Hyvää Uutta Vuotta kaikille
- työttömän tervehdys
Olen yksin mutten yksinäinen. Lonkeroa, pitsaa ja sipsiä. Katson elokuvaa ja nautin huomisesta vapaapäivästä 👍
M39
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta! Toivottavasti löydän miehen 2026! 🌟
Onnea etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta! Jäin vapaaehtoisesti kotiin, kun melkein kaikki ovat niin kännissä. En vaan jaksa känniääliöitä ja ilotulitteita samaan aikaan.
Sama täällä !
Yksin täälläkin huomiseen iltaan asti kun nuoriso tulee kotiin. Menin töistä suoraan konserttiin ettei tarvitsisi mennä yksin tyhjään kotiin. Parempaa uutta vuotta kaikille yksinäisille!
Hyvää Uutta Vuotta!! Nautitaan omasta rauhastamme.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin mutten yksinäinen. Lonkeroa, pitsaa ja sipsiä. Katson elokuvaa ja nautin huomisesta vapaapäivästä 👍
M39
Minulla päinvastoin. En ole yksin, mutta tunnen itseni pohjattoman yksinäiseksi. Yksin ollessa en minäkään tunne itseäni yksinäiseksi. Silloin vain olen, vapaasti, itseni kanssa.
Kiitos kaikille ystävällisistä viesteistä, olo helpotti vähän.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei jaksa.
Kiitos, samoin sinulle hyvää ja iloista uutta vuotta. 😃