Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys eronneille äideille/ isille

Vierailija
31.12.2025 |

Häiritseekö sinua koskaan, että lapsesi näyttää joiltain osin exältäsi? Tai se, että perinyt exän luonteenpiirteitä? 

Kysymys juolahti mieleen, kun monet erothan ovat vaikeita ja riitaisia eikä välttämättä halua olla exän kanssa sitten enää tekemisissä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse.

Vierailija
2/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. 

Vierailija
4/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen härö kysymys.

Mutta ei tietenkään häiritse. Hän on lapseni, oma yksilönsä.

Yhtälailla voisi kysyä, kun olet suuttunut puolisollesi, niin oletko suuttunut myös lapsellesi?

Vierailija
5/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, onneksi mun kaikki lapset näyttää enempi multa. Varsinkin tytär on aivan kun mun peilikuva. Luulisin,että jos jotai häiritsee,  niin eksän nykyistä tyttöystävää, joka joutuu katselemaan mun kopiota talossa edelleen. 

Vierailija
6/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, koska pojat näyttää enempi minulta, vaikka onhan heissä sellaista nätin pojan vikaa, että tytöt hurmaantuvat.

Vierailija
7/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ihminen jota tuo häiritsisi.

Vierailija
8/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, onneksi mun kaikki lapset näyttää enempi multa. Varsinkin tytär on aivan kun mun peilikuva. Luulisin,että jos jotai häiritsee,  niin eksän nykyistä tyttöystävää, joka joutuu katselemaan mun kopiota talossa edelleen. 

Tuskin exäsi tyttöystävällä on mitään trauma-lastia sinusta, kuin sinulla selkeästi hänestä, että sitä häiritsisi jonkun toisen lapsen ulkonäkö.

Vierailija
9/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
10/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei häiritse, peri isältään kauniimman suun eli huulien muodon mitä minulta olisi, tyttö kyseessä. Muutoin on tullut minuun ja isän puolen isovanhempiin ja sitäkin kauempaa sai yhden piirteen kaivaa että mistä hän sen oli saanut kun kellään elossa olevalla sukulaisella ei sellaista ollut.

Luonne taas, se ärsyttävä piirre löytyy kyllä itsestänikin, joten se ärsyttää ehkä eniten juuri siksi kun pyrin tekemään paljon töitä sen eteen että kyseinen piirre ei olisi niin olemassa.

Eikä lapsen isänsä sukunimikään haittaa, sillä sukunimellä on ihaniakin kantajia kuten isän puolen isovanhemmat.

Vierailija
11/11 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöissä ei häiritse, perineet kauniit piirteet ja tuuheat hiukset. Vanhimmalla tosin luonteessa paljon peritty isältä. Mutta pojassa näen paljon ulkonäköä lasten isästä ja lisäksi luonteessa paljon isältä perittyä. Ei varsinaisesti häiritse kun ei olla lainkaan tekemisissä lasten isän kanssa, mutta moni piirre muistuttaa henkilöstä halusin tai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi