Oletko hyvä leipomaan? Nakkaa reseptis tänne
Kommentit (8)
Minä olen mielestäni hyvä leipomaan ja leivon paljon. En kuitenkaan ala tänne reseptejä laittamaan. Katso itse netistä tai osta valmista.
En nakkaa. Etkö ossooo kuukltttooo ??? Siellä on miljoonia ohjeita moukille 🤭🤭🤭🤭
Väärä palsta. Ei täällä kukaan osaa leipoa, tai tehdä ruokaa muutenkaan.
Mä oon kerran leiponu. V*ttu se kone lähti lentoon kun laitoin töpselin seinään.
Minkä tyyppistä haluaisit leipoa? Makeaa, suolaista, pullaa, kakkua, piirakkaa?
On mulla reseptejä vaikka kuinka, mutta googlettamalla oon itekin ne hakenut, joten varmaan paras sinunkin tehdä niin.
Paljon leivon ns näppituntumallakin, ilman reseptejä. Mutta jos et oo ennen leiponut, niin suosittelen seuraamaan ohjetta tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyppistä haluaisit leipoa? Makeaa, suolaista, pullaa, kakkua, piirakkaa?
On mulla reseptejä vaikka kuinka, mutta googlettamalla oon itekin ne hakenut, joten varmaan paras sinunkin tehdä niin.
Paljon leivon ns näppituntumallakin, ilman reseptejä. Mutta jos et oo ennen leiponut, niin suosittelen seuraamaan ohjetta tarkasti.
Muffineita. Ne on ainoita jotka kotona onnistuu
Aika kohtuullinen. 350 ml 37 C asteeseen lämmitettyä vettä. 12,5 g tuorehiivaa, merisuolaa, 2 rkl oliiviöljyä, 7 dl 00 00 jauhoja. Sekoita ja anna kohota 2 h. Kaada taikina jauhotetulle leivinpöydälle jaa 4 -8 osaan laita pellille. Anna kohota sen aikaa kunnes uunissa on 250. Paista 20 minuuttia. Rapea kuorinen ciabatta leipä on lopputuloksen nimi.
Mitä haluat leipoa?