Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei snapchatin feedin nollaus onnistu? Auttakaa.

Vierailija
31.12.2025 |

Eli ensimmäinen avaus lähti. Mutta siis, jouduin jo poistamaan instagramin, koska feedini täyttyi jatkuvasti puolialastomista naisista ja tekoälyn luomasta sisällöstä eikä siellä auttanut ainakaan minulla ehdotetun sisällön nollaaminen, niitä puski silti edelleen silmille.

Snapchatissa sai hetken olla tältä rauhassa, mutta yhtäkkiä sovellus lakkasi näyttämästä minulle kiinnostuksen kohteideni perusteella sisältöä ja nyt myös snapchatin feedi on täynnä tuota samaa kuin instagramissa. Enkä saa sitä taaskaan pois. Mitä ihmettä näille alustoille tapahtuu? Millä saan tuon roskan pois silmistäni? Ja taaskaan, ei ehdotetun sisällön nollaaminen auta. Olen yrittäny monta kertaa ja aina, kun blokkaan sisältöä niin uutta samanlaista pomppaa esiin. Mitä tämä on? Miksi millään alustalla ei saa enää(edes halutessaan) olla rauhassa tältä tuputukselta? Näitä käyttävät myös lapset. Nyt joku roti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia poistin kaiken. En käytä enää facebookia enkä igtä enkä snappia en mitään. 

Vierailija
2/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä meininki ei vain ole enää normaalia! Ei ole ollut aikoihin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki metan alustat on samanlaisia. Pilalla. Älkää käyttäkö niitä. Somea ei olisi pitänyt koskaan keksiä.

Vierailija
4/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuollaisen sisällön pakkosyöttäminen on kylllä ihan sairasta juu, missään ei saa enää olla siltä rauhassa. Ja tekoäly saastuttaa internetin. Parempi vain pysyä poissa, täällä käyn vielä

Vierailija
5/5 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äskenkin blokkasin kauhealla vaivalla jokaisen sisällön tuottajan(sellaisen sisällön, tiedätte) tarinat snapin feedistäni(kaikki) ja nollasin sisällön taas. Käynnistin sovelluksen uudestaan ja feedi oli uudelleen aivan TÄYNNÄ uusia sisällöntuottajia, feedissäni vain p*rseet niin sanotusti vaihtuivat. En kestä, tämä on ihan käsittämätöntä :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi