Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö viisikymppisenä naisena että ikäluokkasi miehistä kisaa paljon nuoremmatkin naiset, jopa kolmekymppiset?

Vierailija
31.12.2025 |

Miksi joku kolmevitonen haluaa isänsä ikäisen miehen, en tajuu ollenkaan

Kommentit (340)

Vierailija
181/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Jos tuon äksyilevän miesvaihdevuosissa rypevän ukon joku haluaa, niin tervetuloa hakemaan.

Minäkö tämän kirjoitin?? 😅 Ihan samaa ajattelin tätä ketjua selatessa. Tänään meni hernuli nenuliin ja aiheutti 5-vuotiaan tasoiset itkupotkuraivarit, kun sanoin, että jospa ei ostettaisi raketteja. Oikeasti ei kyllä naurata, lähinnä itkettää tuo uhma ja kiukuttelu. En olisi 20 vuotta sitten uskonut, tämä on edessä. Just kun lapset saanut kasvatettua... 

Andropaussi on kyllä raskasta aikaa. Meillä ei ole seonnut mihinkään avoauto-vene-thaityttis -malliin, mutta makasi pitkään sohvalla kätisemässä. Missään ei ollut mitään hyvää ja aloin jo uupua siihen loputtomaan negatiivisuuteen, kunnes se sitten alkoi helpottaa. Mutta joo, noista sitten kisaillaan. Be my guest.

Vierailija
182/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä viisikymppisellä elähtäneellä pullealla ja kaljuuntuvalla miehellä, jonka nennästä ja korvista tursuaa karvaa ja, joka kuorsaa, tekee niin vanha kuin nuorikaan?

Ei näistä kukaan kisaakaan, kova kilpailu jää näistä Patrick Dempsey tyyppisistä, joka esimerkiksi vuonna 2023 valittiin 57 vuotiaana maailman seksikkäimmäksi mieheksi.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009978915.html

Luulin, että Tom Hiddleston voitti nuo skabat, mutta se olikin 2013, aika rientää, eipä siinä. 

Luaja Tom oli tuolloin kuuma, komea toki hän on vieläkin. Mutta ehdottomasti oli ulkoisesti parhaimmillaan 30-40 vuotiaana, kuten suurin osa miehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niinpäin, vaan viisikymppiset miehet yrittää epätoivoisesti pokata 25-30v naisia. 

Sitten kun ei muuten onnistu, menevät Thaimaaseen nussimaan nuoria maksullisia. 

Thaimaaseen. Saat ylänuolen tuosta. M51

Vierailija
184/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, taas uusi aloitus uudesta näkökulmasta tällä papparaisella.

Vierailija
185/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei 50-vuotiailla yleensä ole 35-v lapsia.

Ja ei ärsytä yhtään. Oon ollut 30 vuotta elämästäni miesten kanssa. Naimisissakin. Nyt en jaksa enää säätöjä ja kompromisseja.

Vierailija
186/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nuoremmat naiset 50v miehistä kisaa. Se, että joitakin kiinnostaa vanhemmat miehet ei tarkoita sitä, että se olisi yleistä.

Mua on itseä aina kiinnostanut vanhemmat miehet. 34-vuotiaana aloitin suhteen 16 vuotta vanhemman miehen kanssa ja menimme naimisiin. Tämä parisuhde kesti vajaa 10 vuotta. Sen jälkeen alkoi seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa ja alkaa tuntua siltä, että se on tulossa päätökseensä. En jaksa enää koska mies tuntuu tunnekylmältä mulkulta. Seksi on hyvää, mutta rikon itseäni henkisesti koko ajan enemmän ja enemmän.

Jos vielä joskus erehdyn haluamaan parisuhdetta, niin kyllä pitää näin 46v naisena katsoa enemmän oman ikäisiään. Kovin paljon nuoremmat ei kiinnosta. Vanhemmat miehet alkaa olla jo niin vanhoja.

Vierailija
187/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kisata kun ei ole mitään kisattavaa kun me nuoret voitetaan kuitenkin. Tietysti ne ukot ottaa tällaisen hoikan ja seksinnälkäisen pirtsakan nuoren. Lällällää läskit sitruunaiset tädit. 

Minä parikymppisenä nuorena pirtsakkana naisena en ainakaan ikinä osannut ajatella kilpailevan yli 40v. Naisten kanssa miesten huomiosta, koska eipä tullu mieleen että nappaampa isäni ikäisen vanhuksen. Herranen aika mä pidin sillo 40v. Vanhuksina ja ignoorasin koko ikäryhmän😅😂😂 kyllä mä ihan kilpailin ikäisteni miesten huomiosta silloin ikäisteni kanssa, ja välillä jopa niiden nuorten naisten kanssa, jotka olivat oikeasti kauniita. Ai että kun ne tajusivat minun saavan miehiltä huomion niiden yli, ne hetket kohottivat itseluottamustani.

Ja nykyään kun jotkut teinit ja n. 20 v. Naiset alkaa kilpaileen mun kanssa ulkonäöllä, niin se on enemmänkin mun haukkumista. Ja auta armias, jos joku nuorempi mies pitää mua kauniina... Voin sanoa että ne teini tytöt ja 20v. Naiset on pahempia suustaan, kuin merimiehet. Aika satnan huonot itsetunnit teillä nuorilla. 

Ps. Mun ei ole ikinä tarvinnut haukkua naisena, toista naista alempaan helvettiin saadakseni monen miehen huomion, eikä ole tarvinnut antaa minkään näköistä fyysistä lämpöä miehille saadakseni huomiota, eikä mitään lirkutusta korvaan. Enkä aina edes käyttäny meikkiä jne. 

Mä voin Ihan näin vinkata, että se on itsetunto, ja rohkeus olla oma itsensä. Ei kuitenkaan tarkota, että voi olla/ sanoa/ käyttäytyä/tehdä jne. Ihan mitä vaan koska "mä nyt vaan oon sellane". 

Vierailija
188/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja pidän vanhemmista naisista. Välillä harmittaa kun en ole nuori mies.

Mommy issues?

Vierailija
189/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä viisikymppisellä elähtäneellä pullealla ja kaljuuntuvalla miehellä, jonka nennästä ja korvista tursuaa karvaa ja, joka kuorsaa, tekee niin vanha kuin nuorikaan?

Itse olen viisikymppinen hoikka mies. Sikspäkki on, ja vähärasvainen ja sopivan lihaksikas v-kroppa. Hiukset ja muut karvat siistit.

Vierailija
190/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumannäköiset, ylipainoiset vanhatpiiat 30+ ovat aina epätoivoissaan kokeneet kelpaavansa viisikymppisistä miehille.  Ja havitelleet näitä.

Vierailija
191/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. En ole ollut sinkku vuosikymmeniin. 

Vierailija
192/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö viisikymppisenä miehenä että ikäluokkasi naisista kisaa paljon nuoremmatkin miehet, jopa kolmekymppiset?

Tsiisus sun juttujas. Ei olisi tullut mieleenkään pokata kolmekymppisenä mitään viiskymppisiä mummoja. 

Sulle ei olisi tullut, ei tarkoita ettei kellekään muulle olisi tullut. Itse lähes viisikymppisenä naisena olen yllättynyt siitä että 30 v miehet lähestyvät enemmän kuin silloin kun olin itse 30 v. 

Vierailija
193/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö viisikymppisenä miehenä että ikäluokkasi naisista kisaa paljon nuoremmatkin miehet, jopa kolmekymppiset?

Tsiisus sun juttujas. Ei olisi tullut mieleenkään pokata kolmekymppisenä mitään viiskymppisiä mummoja. 

Sulle ei olisi tullut, ei tarkoita ettei kellekään muulle olisi tullut. Itse lähes viisikymppisenä naisena olen yllättynyt siitä että 30 v miehet lähestyvät enemmän kuin silloin kun olin itse 30 v. 

Sama. Minua lähestyvät kolmekymppiset naiset. Tosin ovat aina lähestyneet. -m50

Vierailija
194/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 80v nuorineito, ja minulla on 20v boytoy, joten taitaa kyllä olla toisinpäin.

Olet siis naaraspuolinen Danny. M51

Vierailija
195/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A: En ole elämässäni "kisannut" yhdestäkään miehestä sitten yläasteen (silloin toki kyse pojista)

B: Nuoremmat naiset ovat lähtökohtaisesti kiinnostuneet suunnilleen oman ikäisistään miehistä, niin olin itsekin nuorempana

C: En etsi tai kaipaa parisuhdetta/seksiä, en käytä Tinderiä, en ole "haku päällä". Viihdyn keski-ikäisenä sinkkuna ja keskityn omiin asioihini. 

Vierailija
196/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska en katsele oman ikäisiä enkä etenkään vanhempia vaan nuorempia miehiä. Sellainen 10v tai enemmän olis hyvä. 

Vierailija
197/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska en katsele oman ikäisiä enkä etenkään vanhempia vaan nuorempia miehiä. Sellainen 10v tai enemmän olis hyvä. 

Paino sanalla "olis".

Vierailija
198/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen ollut saman miehen kanssa 21 vuotta. 50 kilahtaa mittariin vasta parin vuoden päästä. Silti tulee jatkuvasti treffikutsuja Ig:ssa ja Threadsissä. Osa kolmikymppisiltä miehiltä. Jostain syystä miehet ajattelevat, että kaikki naiset ovat sinkkuja..

Vierailija
199/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei 50-vuotiailla yleensä ole 35-v lapsia.

Ja ei ärsytä yhtään. Oon ollut 30 vuotta elämästäni miesten kanssa. Naimisissakin. Nyt en jaksa enää säätöjä ja kompromisseja.

Olen 47v nainen. Nuorin lapseni täytti marraskuussa 6v. Naisen hedelmällinen ikä päättyy 50 ikävuoden paikkeilla, tiedoksi niille miehille, jotka ei käyneet lukiota.

Vierailija
200/340 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saavat viedä vaikka jokaisen. En vastusta. Ihmettelen kyllä kuka haluaa alkaa omaishoitajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi