Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermiehet eivät halua parisuhdetta. Mistä löytää mies?

Vierailija
31.12.2025 |

Päätin lopettaa tinderin käytön, koska siellä olevat miehet eivät yksinkertaisesti halua parisuhdetta. Heitä kiinnostaa vain yksi asia. On koettu ja turha selitellä mitään muuta. Viimeisen kolmen vuoden aikana olen tavannut tinderin kautta yhteensä 47 miestä, joista tapaamiset eivät ole johtaneet parisuhteeseen. Osan kanssa on jäänyt vain ensitreffeihin, mutta osan kanssa tapailu on jatkunut muutamia kertoa. Mutta kaikille näille on yhteistä se, että heti kun mies saa haluamansa, niin kiinnostus loppuu välittömästi. Ensi vuosi olkoon minulle hyvän onnen vuosi ja toivon löytäväni kestävän parisuhteen, mutta jostain muualta kuin tinderistä. Onko vinkkejä ja neuvoja ja kokemuksia, että miestä olette löytäneet ihania parisuhdetta hakevia miehiä? Hyvää uutta vuotta! N26.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastusten parissa esim. juoksun. Jos liityt johonkin juoksuseuraan, jossa harrastetaan yhteislenkkejä, niissä käy paljon miehiä. Ja juoksulenkin aikana on helpompi tutustua ihmisiin, kuin esim.salilla. 

Salilla miehet etsii tosiasiassa vaan miehiä. Aidot heterot ei niissä käy.

Okei, mä löysin mieheni salilta.🤣 N49

Monenko treeniä häiritsit ennenkuin tärppäsi?

Vierailija
22/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastusten parissa esim. juoksun. Jos liityt johonkin juoksuseuraan, jossa harrastetaan yhteislenkkejä, niissä käy paljon miehiä. Ja juoksulenkin aikana on helpompi tutustua ihmisiin, kuin esim.salilla. 

Kolme vuotta pyörin salilla ja ehkä 60-70 ehdokasta oli matkan varrella, joista 2/3 tuli testattua makuuhuoneessa. N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuori, mutta nyt jo katkera ja loppuunajettu. Vika on selkeästi sinussa ja miehetkin sen aistivat.

Vierailija
24/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulivat että lukemattomista kiinnostuneista komeista miehistä valitseminen olisi menolippu taivaaseen. Todellisuus on monelle jo paljastunut. Yh-äitejä jotka yrittivät raskaaksi tulemalla sitoa miehen itseensä. Monta seksisuhdetta läpikäyneitä naisia joissa mies aina "jostakin syystä" katoaa kun pitäisi alkaa romanttiseen seurusteluun.

Vierailija
25/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta pyörin salilla ja ehkä 60-70 ehdokasta oli matkan varrella, joista 2/3 tuli testattua makuuhuoneessa. N49

Kerroitko miehellesi myös. Ymmärtäisi miksi häntä tervehditään naurun hörähdyksen kera salilla.

Vierailija
26/26 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on syntynyt viime vuosina muutamia uusia pariskuntia, kun on tullut avioeroja. Tinderistä on valtaosa löytänyt uuden kumppanin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä