Yritän saada lastenvahtia uudeksi vuodeksi mutta kukaan ei suostu edes 300 eurosta.
Työttömiä kavereita on paljon. Helppo työ vahtia lasta joka on rauhallinen ja kiltti. Maksaisin 300 euroa mutta ei kukaan ota työtä vastaan. Ilmoitan niistä työkkäriin niin saavat karenssin sitten. Haluaisimme vaimon kanssa juhlimaan uutena vuotena joten lapsenvahti on tarpeen. Kysyn vielä isoveljeni tyttöystävältä, se saattaa suostua.
Kommentit (41)
Miksette juhli uutta vuotta lapsenne kanssa?
Suomessa ei muuten saa apuja mistään, ei edes rahalla. Se on täysin totta. Ei myöskään keikkatyöntekijöitä mihinkään hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksette juhli uutta vuotta lapsenne kanssa?
Jopas vitsin murjasit
Minä voisin tulla. Tienaan 5000/kk, mutta uudenvuoden tunnit olen vapailla.
Ehdit vielä vuoden paskimman provon pieraista ilmoille, hyvä ap!
Må voin tulla mutta eihän se lapsi herää aikaisin koska mulla on aamulla aika kova krapula
Jos oot tosissas niin tuo lapsi meille. Uudella maalla ollaan ja meillä on lapsi omasta takaa. Ei suunnitelmia eikä alkoholi kuulu meidän uuteen vuoteen😊
Taitaa olla erityistarpeinen riiviö ap:lla, kun kukaan ei halua hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
0/5 ja ap on idiootti siis.
Ai koska haluan palkata työntekijän noin 12 tunniksi.
Minä voin hoitaa 300 € tunti (sis alv)
TÄÄLLÄ, MISSÄ ASUT.
MAKSU KÄTEISELLÄ, PUOLET ETUKÄTEEN.
Ilmoitat työkkäriin kieltäytymisestä? Eli olisit tekemässä työsopimuksen asiasta? Kai sinulla on kaikki byrokratia-asiat kunnossa?
Asun Turussa. Voin tulla. Kuinka pitkä aika tuolla 300 eurolla pitäisi vahtia? Eihän teillä ole eläimiä?
Hohhoi. Kauanko meni aikaa tämän typeryyden keksimiseen?
Mistä aiot tuon 300 euroa ottaa? Kelan lapsenvahtirahastostako?
Keikkatöitä ei saa enää tehdä koska hallitus kielsi sen. Pitää olla kokoaikatyö jotta saa tukia jatkossa. Lyhytaikaisia töitä ei siis uskalla ottaa vastaan.
Aika myöhään heräsi tarve lastenvahdille. Ehkä ensi vuonna teet sitten muijas kanssa jotain jouluna ja alat jouluaattona soittelemaan ihmisille?
0/5 ja ap on idiootti siis.