Tulin palstalle vuoden jälkeen, ja huomaan että täällä ei voi vastata lyhyen ajan sisällä?
Jos vastaan kommenttiin, ja kommentin kirjoittaja vastaa minulle, ja yritän vastata hänelle (ikään kuin normaalissa ihmisten välisessä kommunikaatiossa yleensäkin tapahtuu), vastaustani ei tule näkyviin.
Sen sijaan saa viestin "kommenttisi on moderointiprosessissa". tms.
Tuleeko minun ymmärtää tämä siten, että palsta ei halua minun keskustelevan täällä? Tai että minun tulee keittää kahvit jokaisen kommentin välillä, jotta minua ei pidetä bottina tai trollina?
Miten itse ymmärrätte tämän?
Kiitos vastauksista, jos pystytte vastaamaan. Mitä epäilen.
XX
Kommentit (33)
Ei johdu kielletyistä sanoista, ihan randomisti mullakin jää kommentit jonnekin. En ole löytänyt yhtenevää kaavaa vielä, olisko vaan joku vammasuus ylläpidossa?
Mutta mikä rahka jukurtti eläkeläiselle?👵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin käy, jos viestissäsi on kielletty sana. Eivätkä sellaiset viestit koskaan tule näkyviin.
Kiitos että vastaat. Mutta en usko että on mitään kiellettyä sanaa. Ihan tavallisia sanoja olen käyttänyt. Tai sitten heidän kiellettyjen sanojen lista on todella omituinen.
ap
Sinut on laitettu osabanniin epäilyttävän käytöksen vuoksi. Joillekin tehdään niin.
Ihmisiä siis luokitellaan epäilyttäväksi asiallisista viesteistä. Mutta räyhääjät ja kiusaajat voivat jatkaa? Outoa.
Ei taida olla ihan asiallisia kuitenkaan...🧐
Ap on trollaillut täällä vuosia, ja nyt ihmettelee kun sai osabannia!🤭
Vierailija kirjoitti:
Ap on trollaillut täällä vuosia, ja nyt ihmettelee kun sai osabannia!🤭
onko osabanni jotain soija-juttua? onko se gluteeniton?
Huomasin tänään saman. Olen ollut aktiivisempi kuin yleensä ja monta viestiä on jo mennyt moderointiin. Juurikin tuollaisissa vuoropuhelukeskusteluissa. Ehkäpä joku käy ilmiantamassa kommenttejani, tietääkseni ihan syyttä. Korkeintaan omaan väärän mielipiteen.
Kun otin käyttöön vpn:n, mitään ongelmaa ei ollut. Kiitos kaikille vastaajille. Päättelen, että kyse on palstan heikkoudesta enkä ota sitä henkilökohtaisesti. Moderointihan on ollut jo pitkään erittäin huonoa.
Näillä mennään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin äsken uuteen avaukseen ja ellen olisi tehnyt sitä heti niin olisi jäänyt kommentoimatta. Täysin asiallinen avaus oli poistettu kahdessa minuutissa.
eli palsta ON muuttunut entistäkin huonommaksi. eipä uskoisi.
tulkaa redditiin, siellä on edes vähän enemmän järkeä.
ap
Ihme, että reddit ei ole (vielä) kiellettyjen sanojen listalla, koska mm. y l i l a u t a on
ylilauta
Ehkä, jos lainaat samalla myös aiempaa omaa viestiäsi, jolle se toinen siis vastasi.
Joskus yritin korjata viestiäni lainaamalla ja korjaamalla. Ei onnistunut.
Vltiosta tpiseen muuttamisessa ja viime vuosien taudissa on paljon kiellettyjä sanoja. Myös jos kirjoitat: et taida ymmärtää ei julkaiista. Rivoudet saa olla samoin vanhuspilkat.
Tämä ongelma poistuu myös, jos pitää riittävän tauon viestiensä välillä. Mikä sopiva väli on, sitä en vielä tiedä. Joka tapauksessa kyse EI ole siitä, että vastauksessa olisi jotain sopimatonta. Kyse on vain palstan huonoudesta.
Ihme, että reddit ei ole (vielä) kiellettyjen sanojen listalla, koska mm. y l i l a u t a on