" Aika vähällä sitä tulee toimeen"
Sanoo Martti Suosalo. Vuonna 2024 Suosalo tienasi ansiotuloja yhteensä noin 243 000 euroa.
"Ei tämä mitään ökyelämää ole"
"Ei meillä jää mitään yli, vaikka tulot ovat iltapäivälehtien mukaan valtavat."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/90665c24-0279-4a23-99da-25ac2b…
-Aika vähällä tuo kyllä kituuttaa, pakko sanoa
Kommentit (24)
Menihän sillä vanhuuden turvakin korona-aikaan: "Myimme vaimon kanssa sijoitusasuntomme. Se oli ajateltu vanhuuden turvaksi, Suosalo kertoo."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/571083f8-7e84-422a-9303-b48d36…
- pitäisikö järjestää joku keräys Suosalolle?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne kehtaa
Nää on niitä vähäosaisia,joita Marinin hallitus tuki koronamiljoonilla.
On siinä vähän eroa itseeni verrattuna. Minä mietin, josko pärjäisi vielä lauantaihin ilman lämmintä vettä, vaikka vähän tuli hiki puunkannossa ja lumitöissä. Puuhellalla saa sen verran lämmitettyä, että alapesun saa tehtyä. Nyt kun on säästöjen vuosi, niin lämmitän 30 litran poilerin vain kerran viikossa.
Tosta suosalon summasta kun ottaa nollan pois ja lopun jakaa kahdella on mun vuosituloni, ja pärjään kun en syö, laskuni maksan aina.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ne kehtaa
Kom**rit kehtaa kitistä.
Ihan hirveätä. Suosalo parka vaimoineen. Minä ihan täyttä työviikkoa tekevänä saan alle kymmenesosan tuosta summasta. Pärjännyt olen ihan riittävästi edes sijoitusasuntoa ei ole tarvinnut myydä. Kun ei sellaista ole koskaan ollutkaan.
Olisikohan herra Suosalon kannattanut olla ihan hiljaa. Nyt meni ihan männikköön selittelyt että valtaisan kuuloisista tuloista huolimatta heikosti menee.
Mikä muu kuin laiskuus ja tyhmyys estää aloittajaa tienaamasta saman verran kuin Suosalo?
Vierailija kirjoitti:
On siinä vähän eroa itseeni verrattuna. Minä mietin, josko pärjäisi vielä lauantaihin ilman lämmintä vettä, vaikka vähän tuli hiki puunkannossa ja lumitöissä. Puuhellalla saa sen verran lämmitettyä, että alapesun saa tehtyä. Nyt kun on säästöjen vuosi, niin lämmitän 30 litran poilerin vain kerran viikossa.
Osta 5l kattila, se riittää ihan kokovartalopesuun + pitkiin ja paksuihinkin hiuksiin, kun lämmittää kuumaksi ja jatkaa sitten kylmällä vedellä.
T. Lämmitysjärjestelmä rikki, eikä varaa korjata.
Vierailija kirjoitti:
Mikä muu kuin laiskuus ja tyhmyys estää aloittajaa tienaamasta saman verran kuin Suosalo?
Ei ole kyse siitä etteikö Suosalo saisi rauhassa ansaita mitä ansaitsee mutta noloa ja ymmärtämättömyyttä on avautua kuinka noilla tuloilla "pärjää vähällä".
Gänellä on varmastibpaljon matkustus ja hotellikuluja.
Vierailija kirjoitti:
Gänellä on varmastibpaljon matkustus ja hotellikuluja.
Onko? Miksi? Työhön liittyviä vai omaa hupimatkailua.?
Jos olisikin niin ne maksaa joko tuotantoyhtiö tai sitten hän vähentää ne verotuksessa. Lopputulema, ei maksa omasta pussista senttiäkään.
Vastenmielinen tyyppi ja esittää aina samaa roolia, Marttia.
Ylimääräinen raha mennyt elokuvien tekemiseen sanotaan jutussa, jota kukaan kommentoija ei vissiin kateudeltaan pystynyt lukemaan. Mainittiin myös sana yksityisyrittäjä.
Minulla oli eläke nettona vuosina 2024 ja 2025 noin 1200€/kk. Aika vähällä sitä tosiaan tulee toimeen.
Vierailija kirjoitti:
"Väärä" puoluekanta?
Jotkut ne kehtaa