Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin toimivan laihdutuskeinon

Vierailija
29.12.2025 |

Oma tilanne: mulla on suvussa periytynyt kilpirauhasen vajaatoiminta ja insuliiniresistanssi. Tämä näkyy varsinkin talvisin jatkuvana nälkänä. Nätisti sanottuna v**tutti nähdä ihmiset puhumassa siitä, miten yksinkertaista laihdutus on, "syöt vaan enemmän kasviksia ja vähennät annoskokoja!". Söin terveellisesti, mutta jo pari tuntia ison aterian jälkeen tuntui kuin en olisi syönyt koko päivänä mitään. Painoni jojoili kun pakotin itseni syömään vähemmän ja päädyin sitten ahmimaan. Sillä aika hemmetin harva kykenee olemaan pitkään raastavassa nälässä, kun ruokaa on tarjolla. Olin merkittävästi ylipainoinen, mutta en liikalihava, joten kriteerit Ozempiciin eivät täyttyneet.

Elikkä: Aloin ottamaan pari viikkoa sitten Bioteekin L-karnitiinia 300mg ja Tolosen Berberiini 500mg+kromi. Otin tabletin molempia kaksi kertaa päivässä, n. tunti ennen isompia aterioita. Meni kolmisen päivää, ja ruokahalu lähti selkeästi laskuun. Pysyn pidempään kylläisenä aterioiden välissä, ja sipsi/karkkihimo lakkasi kokonaan. Vaaka näyttää että olisin kilon kevyempi, enkä usko että olen koskaan menettänyt painoa näin helposti. Ehkä isoin voitto tuli eilen, kun menin illallisen jälkeen olkkariin ja näin konvehtipaketin pöydällä, mietin että pitäisikö ottaa yksi mutta päätin että ei koska EI VAAN TEHNYT MIELI 😁😁 Vielä viime kuussa kaivoin epätoivoisesti ruoan jälkeen kaikki kaapit läpi kun muistelin nähneeni Dumlen jossain ja oli niin järkyttävä makeanhimo. 

Toivottavasti tää ei kuulosta joltain mainokselta, oon vaan innoissani et löysin vihdoin jotain joka auttaa 😅 Tietenkin kaikki kehot on erilaisia, ja voi olla että muut reagoi noihin eri tavalla. Mutta tahdoin jakaa mun omat kokemukset, jos täällä on joku muu kamppailemassa painonsa kanssa..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän