Parisuhteessa elävät miehet: ei pisaraakaan alkoholia uutenavuotena. Eikös me sovita näin?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Sovitaan niin. Täst edes käytetään vain kovia huumeita.
Suosittelen aloittamaan peukusta.
Ikävää, että sinun miehesi on juoppo. Omani ei ole. Vuoden vaihtuessa skoolaamme aina kuohuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on väärä foorumi. Täällä kaikki ottavat ehkä lasillisen, mutta eivät missään nimessä humallu.
Jos juo koko illan samasta lasista, niin eikös se ole silloin lasillinen? Tällöin ei myöskään humalluta vaan rentoudutaan.
Eikö jossain maassa myydä jotain 8,5% kaljaa kahden litran pulloissa?
Jos juo kossupullon yhdellä kertaa, eikö sekin ole vain yksi ?
Kai se on jos suoraan pullosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noi etanolin ryystämiset ole muutenkin menneen maailman hommia.
Mies
Kalja on kuin translääkitys!
Etanoli laskee testoja, humalassa on kasviestrogeeneja ja päälle gynekomastiaa kasvattavaa höttöhiilaria!
No enemmän mä oon humalassa pillua saanut, kuin yksikään tra ns u.
Eiköhän täältä löydy ransuja, joilla peitto heiluu lähes päivittäin eli olet melko rappioalkkis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Täh? Mä oon sinkku, täytyyks mun sitten dokata, en mä haluu! M.62-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on väärä foorumi. Täällä kaikki ottavat ehkä lasillisen, mutta eivät missään nimessä humallu.
Jos juo koko illan samasta lasista, niin eikös se ole silloin lasillinen? Tällöin ei myöskään humalluta vaan rentoudutaan.
Eikö jossain maassa myydä jotain 8,5% kaljaa kahden litran pulloissa?
Periaatteessa juuri niin, Espanjassa oli kasarilla tuoppeja, vetoisuus oli luokkaa kolme litraa, ni tolla matikalla se on "vaan" yks stobe, ja Lidlissä kalja "tölkkejä" joiden vetoisuus on viis litraa, se on siis yksi tölkki...ootas mä yritän selittää tän idean rouvalle, mutta tuskin menee läpi että lähden tästä ihan vaan parille poikien kanssa!