En jaksaisi yhtään mennä huomenna töihin... Onko muita?
Loma tuli kyllä tarpeeseen ja olisin vielä mielelläni huomisenkin lomalla.
Kommentit (48)
18: Et ole ollut oikeasti paskassa työssä, joten et tiedä että työ ei aina ole parempi kuin työttömyys. Noin muutenkin olet täysin kujalla kun luulet että työpaikan vaihto onnistuu tuosta vaan ilman että välissä on työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
18: Et ole ollut oikeasti paskassa työssä, joten et tiedä että työ ei aina ole parempi kuin työttömyys. Noin muutenkin olet täysin kujalla kun luulet että työpaikan vaihto onnistuu tuosta vaan ilman että välissä on työttömänä.
En väittänytkään että tuosta vaan. Tosin on se kerran mennyt niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen työpaikastasi. Itse valmistun kohta ja pelkään, että päädyn ainakin aluksi kortistoon. Työttömyys on kamalaa.
Työttömyys on parempaa kuin paska työ. Ei työ ole läheskään aina mikään ilo.
Ei, olen kokenut sen itsekin. Silloin olen vaihtanut joko työpaikkaa tai alaa. Eihän se helppo tai nopea ratkaisu tietenkään ole. Kaiken kaikkiaan kuitenkin mieluummin olen töissä kuin työttömänä, etenkin jos työ nyt on edes jotenkin mielekästä.
Täällä saa vain haukkua työn tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väittänytkään että tuosta vaan. Tosin on se kerran mennyt niinkin.
Minä olen kerran voittanut miljoonan, joten kaikki aina voittavat miljoonan. Sinun logiikkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen työpaikastasi. Itse valmistun kohta ja pelkään, että päädyn ainakin aluksi kortistoon. Työttömyys on kamalaa.
Työttömyys on parempaa kuin paska työ. Ei työ ole läheskään aina mikään ilo.
Ei, olen kokenut sen itsekin. Silloin olen vaihtanut joko työpaikkaa tai alaa. Eihän se helppo tai nopea ratkaisu tietenkään ole. Kaiken kaikkiaan kuitenkin mieluummin olen töissä kuin työttömänä, etenkin jos työ nyt on edes jotenkin mielekästä.
Täällä saa vain haukkua työn tekemistä.
Älä jauha paskaa lukutaidoton pentu.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pitäisi olla iloinen työpaikastaan. Omalla kohdallani pitkäaikaistyöttömyys se vaan jatkuu huomennakin ja siitä hamaaseen tappiin eli siihen kun joskus mahdollisesti pääsen eläkkeelle. Ihan mielelläni menisin huomenna töihin, siis jos vaan olisi se työpaikka ja voisin unohtaa kaiken muun ja keskittyä töiden tekemiseen.
Niin, saappaat jalassa kun sinne töihin menehtyisi. Vääntyisi vetkula eloton vartalo vaan sorvin ympärille
Tekisi mieli mennä, mutta kun ei tarvi kun vasta loppiaisen jälkeen.
tuliko taas ahmittua ja lihottua lisää?
Ei onneksi tarvitse mennä ennenkuin 8.1 eli loma jatkuu.
Lähden mielelläni. Olin lähdössä jo tänään, kaveri mutisi vieressä, että on sunnuntai... :D
Ihanaa kyllä olla työtön ja saa huomennakin nukkua niin pitkään kuin huvittaa. Ai että.
Täällä kun porukka on kiirehtinyt vastaamaan, että olisit onnellinen ja kiitollinen. Aivan kuin palkkatyössäkin ei voisi muka uupua. Vähän sama kun sanoisi väsymystään valittavalle vanhemmalle, että olisit onnellinen lapsestasi kun minulla ei ole yhtään lasta vaikka haluaisin. Vaikka nämä lapsettomat eivät yhtään ymmärrä sitä, että esimerkiksi todella huonosti nukkuvan koliikki-allergikko-refluksivauvan kanssa, joka nukkuu vain vartin pätkissä, elämä on todella todella raskasta ja väsyttävää ja vanhemmat ovat vaarassa uupua aivan täysin, vaikka miten olisivat pohjimmiltaan kiitollisia lapsestaan. Mutta loppumattomat unettomat yöt ja päivät vain uuvuttavat ihan kenet tahansa. Aivan kuin työkin voi uuvuttaa, jos töitä on liikaa ja johtaminen on tasoa Kelan Lasse Lehtinen.
Ei ole muita.
Olen talvihorrostamassa. Heräilen sitten kun aurinko paistaa edes pari kolme tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kyllä olla työtön ja saa huomennakin nukkua niin pitkään kuin huvittaa. Ai että.
Jep bää bää vaan lampaille :DDD
Vierailija kirjoitti:
Elä mene, ota saikkua, ota siitä vaan. Eikö tunnukkin kurkku vähän käheälle, ei sairaana saa mennä töihin. Omalla ilmoituksella kolme päivää, ajattele. Aamulla katsot kelloa ja ajattelet että siellä ne painaa töissä, menet jääkaapille, otat oluen ja tsihhh...
Toivottavasti ehtii AY-liitot kuolla vielä tämän hallituskauden aikana. Tuollaisia neuvoja sieltä jaellaan, kun kerrot, että työn teko ärsyttää.
Sattui tällainen tapaus.
Puoliso otti iltatirsat. Heräsi seitsemältä illalla.
Sanoin, että nyt on aamu ja myöhästyit töistä.(työt alkaa seiskalta)
Hän kiireesti tekemään töihin lähtöä. Että näinkin voi käydä.
-ohis
Kestän koska vaan huominen töitä ja sitten kolme vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä mene, ota saikkua, ota siitä vaan. Eikö tunnukkin kurkku vähän käheälle, ei sairaana saa mennä töihin. Omalla ilmoituksella kolme päivää, ajattele. Aamulla katsot kelloa ja ajattelet että siellä ne painaa töissä, menet jääkaapille, otat oluen ja tsihhh...
Toivottavasti ehtii AY-liitot kuolla vielä tämän hallituskauden aikana. Tuollaisia neuvoja sieltä jaellaan, kun kerrot, että työn teko ärsyttää.
Et sitten kummelien sketsejä ole koskaan katsonut? Jos olisit, niin olisi pitänyt koolostaa tutulle...
Loppuvuosi on vapaata. Tänään olin töissä aamussa.