Viestittelin koko viime yön ensirakkauteni kanssa 42 vuoden takaa.
Kommentit (29)
just joo ja tietenkin 42v. on olleet saman yhteystiedot...ja ne kommunikointi välineetkin
Kannattaa ottaa videopuhelu ennen tapaamista, muuten voi tulla iso järkytys puolin sekä toisin.
Mulla ainakaan ei ole kenenkään yhteystietoja tuolta ajalta taaksepäin... eli olet stalkkeri joka on onkinut tietonsa jostakin
KOVA on ensirakkaus ollut kun yhteystiedot on ylläpidetty vuosikymmenet
Vierailija kirjoitti:
Oletteko vapaita? Jos olette, tavatkaa.
Olemme
Kumma kyllä, olen viimeaikoina miettinyt, mitä kuuluu omien opiskeluaikojen vanhoille heiloille noin 30-35-V takaa.
En sillä, että heitä erityisesti kaipaisin, vaan missä asuvat, mitä tekevät, miten elämä kuljettanut ja yhdeltä heistä pyytäisin anteeksi. Olin liero ja mulkky ja kaikkea muuta. Siitä suoraan hyppäsin seuraavaan suhteeseen, mutta hänen kanssaan olenkin naimisissa yhä. T. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme
Kumpi otti yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakaan ei ole kenenkään yhteystietoja tuolta ajalta taaksepäin... eli olet stalkkeri joka on onkinut tietonsa jostakin
Meillä on aina ollut tiedossa toistemme tiedot. Ei tämä eka kerta ollut.
Tehän olette jo ikäihmisiä, joten pitäisi jo osata tehdä omat päätöksensä ilman mammaraadin mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Olimme kihloissa 6 vuotta, asuimme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä, olen viimeaikoina miettinyt, mitä kuuluu omien opiskeluaikojen vanhoille heiloille noin 30-35-V takaa.
En sillä, että heitä erityisesti kaipaisin, vaan missä asuvat, mitä tekevät, miten elämä kuljettanut ja yhdeltä heistä pyytäisin anteeksi. Olin liero ja mulkky ja kaikkea muuta. Siitä suoraan hyppäsin seuraavaan suhteeseen, mutta hänen kanssaan olenkin naimisissa yhä. T. M55
Miksi näin? asennus lukioluokan tapaaminen oli, jolta kirjoitimme 35-V aiemmin. Ja oli ihan mielenkiintoista kuulumisia vaihtaa. Aika monista oli tullut opettajia. Se luokan hölmöin ÄO80-kiekkoilija oli Prisman pakastinosaston vastaava myyjä tms. :)
Mutta ota ap yhteyttä ja tavatkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina ollut tiedossa toistemme tiedot. Ei tämä eka kerta ollut.
ok. oletin että mitään yhteyttä ei tällä välin ole ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olimme kihloissa 6 vuotta, asuimme yhdessä.
No mitä sinä sitten täältä kyselet? Haet vain huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näin? asennus lukioluokan tapaaminen oli, jolta kirjoitimme 35-V aiemmin. Ja oli ihan mielenkiintoista kuulumisia vaihtaa. Aika monista oli tullut opettajia. Se luokan hölmöin ÄO80-kiekkoilija oli Prisman pakastinosaston vastaava myyjä tms. :)
Mutta ota ap yhteyttä ja tavatkaa
Asennus = auto TXT näköjään vääntänyt sanan sen jotenkin tuohon muotoon :). Sen lukioluokan pitäisi lukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme
Kumpi otti yhteyttä?
Hän yleensä ottaa. Välillä minä, kun esim. onnittelen synttäripäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut sosiaalisesta mediasta?
Vierailija kirjoitti:
Olet kateellinen.
Nämä nuoruudenrakkaudet usein elää siellä menneessä. Sitten, kun tavataan ja jopa mennään yhteen, huomataan, että ne mielikuvat toisesta on ihan vääriä. Naurattaa välillä, kun somessa joku vanha heila ottaa yhteyttä. Huomaa, ettei olla menty yhtään eteenpäin ja ollaan jossain menneisyyden kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä nuoruudenrakkaudet usein elää siellä menneessä. Sitten, kun tavataan ja jopa mennään yhteen, huomataan, että ne mielikuvat toisesta on ihan vääriä. Naurattaa välillä, kun somessa joku vanha heila ottaa yhteyttä. Huomaa, ettei olla menty yhtään eteenpäin ja ollaan jossain menneisyyden kuplassa.
Höpö höpö. On olemassa myös aitoa, oikeaa rakkautta.