Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitukseltamme suhteellisuudentaju hukassa? Kaikkia työttömiä rangaistaan, koska spekulatiivisesti syntyisi 700 työpaikkaa

Vierailija
27.12.2025 |

Kaikkia työttömiä kurittamalla. Kelalle sen sijaan halutaan antaa pääsy ihmisten pankkitileille, koska vuosittain ilmenee 0,43 promillen verran epäiltyjä väärinkäytöksiä kaikista Kelan jakamista etuuksista. 

Hallituksen touhu vaikuttaa olevan näpertelyä motolla "kiusa se on pienikin kiusa", vaikka mitään suuren mittaluokan tuloksia näillä tehdyillä toimilla ei tule olemaan. 

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää kuvittele että nykyhallituksen tavoite olisi työllisyyden lisääminen.

Vierailija
22/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas on sairas, eikä sairaudelleen mitään mahda. Syyllinen löytyy äänestyskopissa käyneistä, kun antaa vastuuta sairallle ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rangaista. vain lusmuilijoita. 

Vierailija
24/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus vihaa todella paljon Suomen kansaa, paitsi tietysti kultapossukerhon jäseniä. Jäätävä galluptulos osoitti, että kaksi kolmasosaa kansasta pitää hallituksen politiikkaa erittäin huonona. Kuria, reippaasti, ruoskaa, vaikka tarvitsemme vision ja positiiviset toimenpiteet siihen  miten kuopasta noustaan.

Vierailija
25/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopersujen hallitus ja ministeriöiden talousnazit vihaavat köyhiä, koska he luulevat itse olevansa yläluokkaa saavutettuaan oman asemansa pelkällä poliittisella pelillä ja fraaseja hokemalla. 

Vierailija
26/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain petokseen syyllistyneet on huolissaan että kela saa tilitiedot automaattisesti. Olisiko kannattanut ilmoittaa kaikki tili?

Tämä. Ei rehellisesti toimivalla ihmisellä ole mitään väliä sillä jos viranomaiset saavat tarvittavat tiedot. Näkeehän sen otsalohkollakin, että epärehelliset tukihuijarit panikoivat koska tajuavat joutuvansa jatkossa kusetuksistaan fakkiin

Vierailija
27/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluilla on huvinsa - tämä hallitus se haluaa kyykyttää tavallisia ihmisiä.

Suomalainen tavallinen ihminen ei elä Kelan etuuksilla, vaikka palstalaisista siltä tuntuu. Suurin osa käy töissä, elättää itsensä ja Kela maksaa lapsilisän, johon ei pääsääntöisesti liity huijauksia kuin niillä, joilla lapset tosiasiassa ovat ulkomailla. Ei ole mitään kyykytystä estää petoksia.

Vierailija
28/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkäähän töihin! Tuilla vuosia loisiva työtön ei ole mikään tavallinen ihminen vaan yhteiskunnalle haitallista vähemmistöä.

Mitään kommunistien kuvittelemaa perustuloa ei ole tulossa.

Vierailija
29/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus vihaa todella paljon Suomen kansaa, paitsi tietysti kultapossukerhon jäseniä. Jäätävä galluptulos osoitti, että kaksi kolmasosaa kansasta pitää hallituksen politiikkaa erittäin huonona. Kuria, reippaasti, ruoskaa, vaikka tarvitsemme vision ja positiiviset toimenpiteet siihen  miten kuopasta noustaan.

MInä olen tyytyväinen hallituksen toimiin. Käyn töissä, palkka bruttona hieman alle keskitason. Asun omakotitalossa, teen työmatkan (18 km) omalla autolla, lapseni ovat yläkoulussa. Kiitos hallituksen toimien verotukseni on keventynyt, bensan hinta ei ole taivaissa, kaupassa voi valita kotimaista ruokaa, työterveys toimii eikä säästöihin ole tarvinnut turvautua. Samanlaista on suurimmalla osalla tutuistani, elämä ei ole romahtanut. 

Vierailija
30/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukia kun leikataan, syntyy vuokravelkaa. Jos ei ole apua, siitä seuraa häätö ennen pitkää.

Erityisesti nykyajan nuoret joutuvat näihin tilanteisiin.

Vierailija
31/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes haluaa jonkin pitkäaikaismasentuneen tekemään itselleen töitä. Saa vielä päähänsä tehdä tahallista työpaikalle vahinkoa. Tähän on tultu, kun päättäville elimille ihmiset ovat numeroita.

Vierailija
32/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä AP on saanut nuo luvut? Hatustako?

Vierailija
33/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat gallupit voivat vielä estää tämän. Tulee varmasti vetämään persujen kannatusta alaspäin. Olisi oikeastaan hyvä jos se samalla nostaisi kokoomuksen kannatusta. Korostaisi ongelmaa persuille.

Vierailija
34/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pääsy pankkitileile"???

Pitäähän nytkin antaa hakemukseen liitteenä oma tiliote.

Ja on pitänyt jo vaik kuinka kauan.

Vierailija
35/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain petokseen syyllistyneet on huolissaan että kela saa tilitiedot automaattisesti. Olisiko kannattanut ilmoittaa kaikki tili?

Tämä. Ei rehellisesti toimivalla ihmisellä ole mitään väliä sillä jos viranomaiset saavat tarvittavat tiedot. Näkeehän sen otsalohkollakin, että epärehelliset tukihuijarit panikoivat koska tajuavat joutuvansa jatkossa kusetuksistaan fakkiin

<luotat siis täydellisesti valvojiisi ja haluat heille täydet valtuudet,vaan kuka valvoo valvojia? tiesithän kai että asemansa väärinkäyttäjiä sun muita sutkeja löytyy myös esim. poliiseista???

Vierailija
36/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeistopoliitikkojen ja kokoomuslaisten puheissa tukien väärinkäyttö on valtavan yleistä. Kuitenkin tuo 0,43 promillea on se todellinen luku, kuinka suuri osuus on väärinkäyttöä. Samoin se kokoomuksen valtuutettu nyt jouluna möyhäsi, että Hurstin jonoissa olisi muka paljon ilmaisen ruuan väärinkäyttäjiä. Mikähän olisi todellinen osuus siellä, jos tutkittaisiin asiaa? Sitäpaitsi se tilaisuus oli myös syrjäytyneille ja yksinäisille tarkoitettu. 

Paljonkohan oikeistopoliitikot itse syövät ja juovat veronmaksajien piikkiin + sun muut matkat ja juhlat. Heidän politiikan takiaan leipäjonot ovat pidentyneet ja köyhyys lisääntynyt. Oikeiston ahneudella ei ole mitään rajaa. Ja miten he puhuvat heikommassa asemassa olevista on hävyttömyyden huippu. Vielä 10 vuotta sitten tuollaista puhuvaa olisi pidetty täysin moukkana.  

Vierailija
37/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes haluaa jonkin pitkäaikaismasentuneen tekemään itselleen töitä. Saa vielä päähänsä tehdä tahallista työpaikalle vahinkoa. Tähän on tultu, kun päättäville elimille ihmiset ovat numeroita.

Itse ainakin alan varastelemaan ja tekemään kaikin mahdollisin tavoin persnettoa ja olen yksinkertaisesti veemäinen tyyppi, jos väkisin pakotetaan jollekin yksityisille orjapiiskurille. Paikalle en saavu ikinä selvinpäin, vaan höräsen aamulla ryynit naamariin ja vedän piriä tai adhd-lääkkeitä hihaan. Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
38/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä olen tyytyväinen hallituksen toimiin. Käyn töissä, palkka bruttona hieman alle keskitason. Asun omakotitalossa, teen työmatkan (18 km) omalla autolla, lapseni ovat yläkoulussa. Kiitos hallituksen toimien verotukseni on keventynyt, bensan hinta ei ole taivaissa, kaupassa voi valita kotimaista ruokaa, työterveys toimii eikä säästöihin ole tarvinnut turvautua. Samanlaista on suurimmalla osalla tutuistani, elämä ei ole romahtanut. 

Lol.

Vierailija
39/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin alan varastelemaan ja tekemään kaikin mahdollisin tavoin persnettoa ja olen yksinkertaisesti veemäinen tyyppi, jos väkisin pakotetaan jollekin yksityisille orjapiiskurille. Paikalle en saavu ikinä selvinpäin, vaan höräsen aamulla ryynit naamariin ja vedän piriä tai adhd-lääkkeitä hihaan. Sitä saa mitä tilaa

Taitaa käydä niin, että se olet sinä itse joka saa sitä mitä tilaat.

Vierailija
40/100 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa käydä niin, että se olet sinä itse joka saa sitä mitä tilaat.

Voi tulla tuomio orjapiiskurin muilututtamisesta, mutta on sen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä