Ukraina sai EU:lta 91 miljardia
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna saadaan varmaan aikaiseksi rauha, joka tarkoittaa alueluovutuksia: Venäjä saa ne alueet, jotka halusikin. Sen jälkeen Ukrainassa ja muuallakin kysytään, mitä järkeä oli sotia neljä vuotta ja kärsiä hirveät tuhot ja taloudellisetkin menetykset, kun samaan olisi päästy jo keväällä 2022. Ukrainassa nähdään levottomuuksia, mutta samoin EU- ja Nato-maissa tullaan esittämään voimakasta kritiikkiä päättäjiä kohtaan.
Tämän vuoksi EU ja Zele eivät uskalla lopettaa sotaa. EU-johdon kohdalla kyseessä on myös kehtaaminen, koska tuli uhottua liikaa. Ukrainalaisia kuolee sadoin tuhansin sen vuoksi, ettei selkärangaton EU-johto menettäisi kasvojaan. Ei tätä pascaa uskoisi jos ei aikaa itse eläisi.
Neliökilometriä kohti on uhrattu ihmishenkiä suunnattomia määriä. Eikö ole aika järkiintyä ja uskoa, että raja on saatava aikaiseksi. 10 -12 prosenttia Ukrainan maa-alueesta ei ole paljon verrattuna siihen miten ihmiset siirtyvär muihin maihin toisten elätettäviksi ja miehet karkailevat sadoin tuhansin maataan puolustamasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan rehellinen olen, niin minua ihmetyttää tämä maailmanlaajuinen tuki yhteen sotaa käyvään valtioon. En ole ikinä nähnyt historiassa vastaavaa,
Krimin sota oli myös. Tunnettiin suomessa paremmin nimellä oolannin sota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksaa jos russakat tulevat tankeilla EU-rajojen yli? Ja tekevät mitä parhaiten osaavat eli ryöstävät, raizkaavat ja tuhoavat kaiken tieltään. Siinä ei 90 miljardia riitä kuin alkupaloiksi.
Ukraina taistelee sinunkin puolesta. Tue Ukrainaa!
Paskat taistele. Pieni juutalainen klikki siellä tapattaa omaa kansaa ja vetää rahat välistä. Älkää sortuko älylliseen epärehellisyyteen -jollain tämä mielipuolinen korruptio ja ihmisten tappaminen on pakko saada loppumaan!
Missäköhän nekin miljardit nyt on. Veikkaan että eliitin käsiveskoissa, nenissä, luksusjahdeissa, caymansaarilla.. Jne.
Miksi tämä sota jatkuu ja jatkuu? Rahaa työnnetään koko ajan, mutta mitään ei tapahdu. Suomen talous on romahtanut, silti Ukrainaan lähetetään rahaa.
EU:Venäjän poliittinen ja sotilaallinen johto tullaan saattamaan vastuuseen rikoksista ihmisyyttä vastaan
EU perustaa tuomioistuimen Putinia varten
Ei ole epäilystäkään siitä, että Putin on syyllistynyt hyökkäyssotarikokseen, joka tarkoittaa päätöstä hyökätä toiseen maahan.
Hyökkäyssodan sotarikoksia käsittelevän erityistuomioistuimen perustaminen Euroopan neuvoston yhteyteen antaa kansainvälisille kumppaneillemme, erityisesti Ukrainalle ja Euroopan unionille, mahdollisuuden hyödyntää täysimääräisesti kokemustamme ja asiantuntemustamme ihmisoikeuksien ja oikeusvaltion periaatteiden suojelusta koko maanosassa, sanoi Euroopan neuvoston pääsihteeri Alain Berset eilen Brysselissä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e1564df6-d4a0-42c0-99de-b91510a46d10
Vierailija kirjoitti:
Butsan pormestari Anatoli Fedorukin mukaan kaupungista on löytynyt noin 400 ihmisen ruumiit ja avoin joukkohauta. Sunnuntaina 3. huhtikuuta 2022 Ukrainan armeija julkaisi kuvia kellareista, joita on käytetty kidutuskammioina. Lapsille suuniteltuja venäläisten tekemiä kidutuskammioita Ukrainasta löytynyt useita, siviiliväestöön kuuluneista ruumiista löytyi merkkejä ensin polviin ja sitten vasta päähän kohdennetuista ampumisista. Aammuttujen kädet oli sidottu. Todistajien mukaan vanhemmat oli ammuttu lasten edessä samalla, kun lapsia oli raiskattu.
Venäjä on naapuri ja hamuaa myös Suomea!
Pelkästään vuonna 2022:
45 000 rikostutkintaa oli aloitettu Venäjän armeijan toimista
Venäjän armeijan tekemät rikokset -listan pitäminen aloitettiin helmikuun 24. päivän jälkeen.
Tutkinnan pitävät sisällään sotarikoksia, laitonta maahantuloa, itsenäisyyden loukkaamisia, petoksia sekä maanpetturuuksia.
Vuoden 2022 aika oli löydetty 47 venäläissotilaiden haltuun ottamaa rakennusta, joissa on pidetty sekä kidutettu Ukrainan kansalaisia. Rakennukset ovat löytyneet Sumyn, Tšernihiv, Kiovan, Harkovan, Donetskin, Hersonin sekä Mykolajivn alueilla.
Venäjän armeijan tekemiä rikoksia on kirjattu myös muiden tahojen toimesta. Esimerkiksi YK on dokumentoinut Venäjän tekemiä sotarikoksia Ukrainassa. Lisäksi Euroopan turvallisuus- ja yhteistyöjärjestö OSCE on raportoinut, että Venäjän toistuvat väkivaltaisuudet ovat ylittäneet rajan, jolloin niistä on tullut rikos ihmisyyttä vastaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0b665546-84ec-4ab1-9eb7-fc0be34c12a8
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan rehellinen olen, niin minua ihmetyttää tämä maailmanlaajuinen tuki yhteen sotaa käyvään valtioon. En ole ikinä nähnyt historiassa vastaavaa,
Suomi talvisodassa oli lähellä päätyä vastaavaksi tapaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sota ei lopu ikinä, ellei nato sitä lopeta. Joudummeko loputtomiin maksamaan tämän sodan kuluja?
Tämän sodan saa vain Trump veuvotteluillaan loppumaan. Euroopan nösselöt eivät kykene mihinkään. Natoa ei tähän tarvita vaan neuvottelut, jotka Trump saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kystmykseni koskee natoa. Jos NATO laajenee ja on kaikkien puolella, niin silloinhan se ei ole kenenkään puolella.
Vierailija kirjoitti:
Butsan pormestari Anatoli Fedorukin mukaan kaupungista on löytynyt noin 400 ihmisen ruumiit ja avoin joukkohauta. Sunnuntaina 3. huhtikuuta 2022 Ukrainan armeija julkaisi kuvia kellareista, joita on käytetty kidutuskammioina. Lapsille suuniteltuja venäläisten tekemiä kidutuskammioita Ukrainasta löytynyt useita, siviiliväestöön kuuluneista ruumiista löytyi merkkejä ensin polviin ja sitten vasta päähän kohdennetuista ampumisista. Aammuttujen kädet oli sidottu. Todistajien mukaan vanhemmat oli ammuttu lasten edessä samalla, kun lapsia oli raiskattu.
Venäjä on naapuri ja hamuaa myös Suomea!
ANATOLI ON TURKKILAINEN NIMI . TATAARI . ARABI.
Vierailija kirjoitti:
91 mrd venäläistä rahaa.
Venäjä maksaa! Haha!
Ei kyllä ne on ihan sinun ja minun rahoja joita ei ole vielä edes hankittu. Velkaa jota lapsemme ja vielä lapsenlapsemmekin maksavat. Mietippä sitä äläkä vouhota!
Vierailija kirjoitti:
Se on sijoitus tulevaisuuteen. Sota Suomessa tulisi maksamaan ehkä kaiken mitä meillä on
Tuolta Apu-lehden sivuilta löytyy suora linkki Ukraina Armeijan sivuille
sieltä voi lahjoittaa rahaa Ukrainan armeijalle
https://www.apu.fi/artikkelit/miten-auttaa-ukrainaa-raha-menee-perille-…
Laitoin itse juuri 50e
Hyvä me
toiseksi viimeinen linkki
suora linkki Ukraina Armeijan sivuille
sieltä voi lahjoittaa rahaa Ukrainan armeijalle
https://bank.gov.ua/en/news/all/natsionalniy-bank-vidkriv-spetsrahunok-…
Linkin voi tarkistaa tuolta APU-lehden sivulta
Lahjoitin
Haluatko sinä voida sodan jälkeen sanoa, että autoit
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanut kallistua sille kannalle, että tämä on joku lännen ja ukrainan korruptoituneitten päättäjien yhteinen projekti ryövätä ja pestä EU-maiden kansoilta rahaa omiin käsiin.
Venäjä kertoi Suomen kuluvan sille jo 2012!!!
Venäjä esitti, että Nato ottaisi Euroopan kartan länsiosan, Venäjä olisi vastuussa itäpuoliskosta ja, että heillä olisi jonkinlainen yhteinen maalinosoitus- ja ohjauskeskus, kuvaili tilaisuudessa ollut Ulkopoliittisen instituutin tutkija Charly Salonius-Pasternak.
Venäjän vastuualueella olivat selkeästi Suomi ja kaikki Baltian maat, ainoina EU-maina.
Jako tuo mieleen etäisesti Neuvostoliiton ja Saksan tekemän Molotov-Ribbentrop-sopimuksen salaisen lisäpöytäkirjan, jossa suurvallat sopivat mm. Suomen ja Baltian maiden liittämisestä Neuvostoliiton etupiiriin.
Ei se kartta täysin sattumanvaraisesti ollut piirretty. En ollut ainoa, joka sitä katsoi vähän ihmeissään, sanoi Salonius-Pasternak.
.
(Jo vuonna 2012!!!)
Venäläiset on Pietarissa kyllästyneitä Putiniin ja sotaan. Kaikki menee alaspäin ja heitä vähettää. Putte on heistä sotarikollinen.
Miksi Suomessa on niin paljon Ukrainalaisia nuoria miehiä, paossa sotaa? Miksi nåmä luuserit eivät ole puolustamassa maatansa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ukrainalle ei anneta kunnolla rahaa, että saisi puolustuksen kuntoon. Tuollaisia pikkusummia jaetaan kuin almuja. EU:n olisi jo aika avata rahahanat.
Mitkä rahat? Missä ne fyrkat on?
Jos lohduttaa niin Suurisuu viro lahjoitti 10 milj (uutisoitiin) ja suomi 4000 milj (ei uutisoitu) + maksoi panssariautot baltiaan, itärajan aidan jne. Eli on otettu velkaa nykyhallituksen toimesta yli 135 000 milj ja se on iso summa jota ei yksikään muu euroopan maa ylitä. Nyt pitäisi vähintään alkaa valtakunnan tasolla tutkia kuka veti mafian malliin välistä. Kattele tilastokeskus jos et usko.