Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut häpeämään pullukkaa lastani

Vierailija
24.04.2007 |

Poikani on ollut aina vähän pyöreä. Hän lihoi siinä vaiheessa kun astma puhkesi ja ei lääkityksen saatuaan laihtunut. Hän on edelleen pullukka, vaikka kasvukausi on hiukan tasannut jo pyöreyttä.

En sitä aiemmin ajatellut, koska asiasta ei ole ollut mitään ongelmaa ja lääkitys on auttanut lasta ja lapsi jaksaa liikkua enemmän.

Mutta kun löysin tämän palstan, olen alkanut häpeämään pullukkaa lastani. Kun lähdemme jonnekin, mietin koko ajan, että mitä ihmiset ajattelevat yhdestä lapsestamme kun muut ovat normaalipainoisia. Pitävätkö he minua huonona äitinä, joka ei osaa tehdä kunnon ruokaa.

Mieluiten jätän tämän pojan pois matkasta, koska syvällä sydämessäni olen alkanut hävetä häntä ja hänen pyöreyttään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi on tosin vasta 2v ja ei ole lihava vaan semmonen " pullukka" . Se on ihan huippusuloinen kun on tommonen ja herättää välillä yleistä hilpeyttä mutta joskus ajattelen että mitähän äitit ajattelee siitä että se on niin pyöreä.

Vierailija
2/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä et hyväksy lastasi sellaisena kun hän on niin mieti miten se vaikuttaa lapseen. ja kortisoonilääkitys joka hänellä kai astmanhoitoon on lisää nesteiden kertymistä kehoon... arkiliikuntaa lisää yhdessä perheen kanssa ja lautasmalli kunniaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap lle.. jos et sinä sitä häpeä niin viimeistään lapsesi tulee sitä häpeämään jossain vaiheessa!

Vierailija
4/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo :)

Vierailija
5/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitävät pullukoita lapsia rumina tai hävettävinä!!! Surullista että teihin on moiset typerät, itsekkäät ja teini-ikään jämähtäneet provoilijat vaikuttaneet noinkin suuresti. Voisin vaikka vannoa että 90-95% äideistä pitää sulosina lapsina niin pyöreitä kuin pullukoitakin =) Tänne av:lle vain on pesiytyneet Suomen minäminä-äidit eikä heistä kannata piitata. Anna lapsesi olla lapsi ja lapsen pyöreä. Jos ylipainoa kertyy niin sitten tarkastus ruokavalioon lapsen oman terveyden takia, ei muiden ihmisten vuoksi!

Vierailija
6/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sentään 9 vuotiaalle kunto-ohjelmaa laita. Nyt kun pystyy lääkityksen myötä liikkumaan, on tilanne helpottunut.

Vierailija
7/7 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli häpeä ei auta mitään, on aivan sama mitä joku tuntematon ajattelee lapsestasi. Itse kannattaa lapsen terveyden takia tarjota terveellistä ruokaa ja rajoittaa herkkuja sekä rohkaista tietysti liikkumaan.

Ja täällä osalla on aika vääristynyt kehonkuva itselläänkin," punkero tai läski" on jonkn mielestä vaikka olisi ihan normaalipainoinen. Ja kukaan ei voi tietää mitä nämä ihmiset itse painavat IRL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi