Oletko iskenyt opettajaasi?
Onko muut iskeneet omaa opettajaansa? Olin 90-luvulla lukion kolmannella (siis täysi-ikäinen) ja meille tuli varsinaisen open äitiysloman sijaiseksi todella kuuma 26-vuotias mies. Oltiin koko tyttöjengi ihan lääpällään ja vitsailtiin kuka veisi komistuksen vällyjen alle. Lukion lukuloma alkoi ja penkkareiden jatkobileisiin (paikallisessa raflassa) oli kutsuttu myös osa opettajista ja kuten arvatte, tämä miesope oli kutsulistan ykkönen. Paikalle tulikin pari opea ja myös tämä kuumis.
Jokunen drinksu oli jo pohjalla, niin uskalsi hieman flirttailla tälle opelle. Tämä miesope oli käsitykseni mukaan täysin selvin päin (autolla), mutta huomasin flirtin uppoavan. Käytiin miehen kanssa ulkona tupakalla, vaikka silloin sai sisälläkin polttaa, ja puhuttiin syvällisiä, mutta palattiin luonnollisesti raflaan takaisin. Tuli illan ekat hitaat ja munä pokkana pyysin miesopea tanssimaan.
Oma pieni hiprakka poisti sen verran estoja, että tuli hienovaraisesti hierottua itseäni tätä miestä vasten ja erityisesti jalkoväliä "sillen vahingossa". Tunsin kuinka selvästi jotain tapahtui miehen jalkovälissä, josta vain sain lisää virtaa härnäykseeni. Toisen hitaan kohdalla mies kuiskaa minulle, että haluaisinko lähteä hänen kanssaan läheiselle mökille, joka oli ilmeisesti hänen sukunsa. Vastasin välittömästi kyllä ja häivyimme paikalta.
Mökki oli aivan muutaman kilometrin päässä ja jo autossa käteni menivät sepaluksesta sisään. Hädin tuskin saimme oven auki mökistä ennen kuin väätteet lensivät päältä. Mies oli täydellinen adonis ja yö vietettiin tässä mökissä, vaikka lämmintä ei ollut kuin ehkä 15 astetta. Jostain syystä ei kuitenkaan tullut kylmä.
Tämän jälkeen jäin lukulomalle ja näin tämän open ainoastaan vilaukselta. Hänen sijaisuutensa loppui keväällä, enkä ole häntä srn jälkeen nähnyt.
Kommentit (5)
No jos voisin näyttää naamani tässä, niin veikkaan etten kyllä äijältä näyttäisi. Ja juttu on 100 prossaa tosi. Minulla olisi jopa mahdollisuus todistaa tämä, mutta en todellakaan paljasta jossain vauvapalstalla näitä tietoja.
Jep jep, sellainen fantasia setämieheltä tähän aamuun.
Vierailija kirjoitti:
No jos voisin näyttää naamani tässä, niin veikkaan etten kyllä äijältä näyttäisi. Ja juttu on 100 prossaa tosi. Minulla olisi jopa mahdollisuus todistaa tämä, mutta en todellakaan paljasta jossain vauvapalstalla näitä tietoja.
Laita linkki instaan.
Niin 100% äijän kirjoittama, kuin vain voi olla. Jatkuuko loma vielä ensi viikolla vai pitääkö mennä maanantaina taas töihin? Sulla selkeesti ränni päällä, joten jos maanantaina töitä, niin kannattaa alkaa vähentämään ryyppyä.
Aloittajan tarina ei ole tosi vaan jonkun äijän fantasia.
Mutta kyllä, olen iskenyt (nyrkillä) liikunnanopettajaani
M27