Saako sossusta todellakin rahaa vaan pyytämällä?
Itse en ole koskaan kokeillut mutta tekisi mieli kokeilla kun täälläkin moni sanoo saaneensa hyvät rahat vain pyytämällä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Banaaneja sain tertun vaikka olen valkoinen
Olipa ystävällistä. Yleensä niitä jaetaan muille kuin valkoisille.
Avain kaikkeen on omaisuuden ja varojen piilotus kelan ulottumattomiin. Onnistuu ulkomaille parhaiten eli siirrät rahat johonkin toiseen eu maahan (myös omistusasunto pitää myydä ja rahat ulkomaille). Sitten viet tilin nollasaldon kelalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaaneja sain tertun vaikka olen valkoinen
Olipa ystävällistä. Yleensä niitä jaetaan muille kuin valkoisille.
Sannan perheenyhdistämislain perusteella Afrikasta tuli apinoita. Niille jaettiin banaaneja mutta myös Kela Gold. Toiveena tietenkin että apinat äänestävät demareja.
Ei saa. Persujen populismipuhetta tällainen. Terveisin Kela-täti
Jos olet oikeasti varaton niin saat suht helposti, tietenkin tarkistavat asian. Ongelma on se ett yllättävän moni yrittää kusettaa jolloin jonot kasvavat ja myöskin Kela suhtautuu niin ett yrität kusettaa. Jos kusettajat saadaan pois niin uskon homman toimivan ok.
Okei eli uskot kaiken, mitä sulle sanotaan? Pelkkä pyytäminen ei riitä.
Onko tiedon haun hakukoneet esimerkiksi Google sulle tuttuja? Tässä esimerkiksi Helsingin täydentävän ja ehkäisevän toimeentulotuen toiminnasta infoa: https://www.hel.fi/fi/sosiaali-ja-terveyspalvelut/sosiaalinen-ja-taloud…
Tiivistys : hae Kelalta päätös perustoimeentulotuesta. Täytä hakemus, johon mitä haet ja perustelut. Lisää liitteet. 7 arkipäin sisään käsittely, mikäli kaikki tarvittava hakemuksessa. Paikkakuntasi sosiaalitoimen ohjeistus varmasti löytyy netistä ja on hyvin samansuuntainen, vain neuvonta numero on eri.
Vierailija kirjoitti:
Avain kaikkeen on omaisuuden ja varojen piilotus kelan ulottumattomiin. Onnistuu ulkomaille parhaiten eli siirrät rahat johonkin toiseen eu maahan (myös omistusasunto pitää myydä ja rahat ulkomaille). Sitten viet tilin nollasaldon kelalle
Sossu tädin tapaamisessa muista itkeä vähän...
Oletko tosiaan? No kaikin mokomin.