Onko muiden miehiä, jotka ryyppäävät koko joulun?
Monta päivää putkeen? Ja sammuvat ennen iltaa; haju on kamala 😒 Kertokaa etten ole ainoa kenelle näin tapahtuu?
Kommentit (8)
Joo minäkin olen tommonen persun vaimo.
Miesystäväni ottaa reippaasti kuppia mutta se antaa panna.
M42
Voi ei, aamusta asti? En tiedä, mitä asialle tehdä, mutta vakavan keskustelun paikka. Jos olet itse eri maata, niin tiedät mitä tehdä? Tiedäthän?
Pitkän kaavan mukaan juovilla tämä putki jatkuu sunnuntaihin asti. Lauantaina juovat kuin viimeistä päivää.
Miksi katsot ja aiheutat lapsillesi pahaa. Itse inhosin lapsuudessa viikonloppuja ja pyhiä. Alkoi se vanhempien juominen, nalkutus, riidat.. Paskaa.
Ei, mutta vaimo on. Aloitti jo maanantaina, kun vapaat alkoivat ja tänä iltana totesi, että lähtee baariin ryyppäämään, kun minä olen kuulemma niin äärettömän tylsä, ettei jaksa katsoa naamaani. Ei kuulemma tarvitse odotella yöllä kotiin. En oikein tiedä mitä tästä ajatella. Tokihan hän on muinakin juhlapyhinä juonut, mutta tämmöistä neljän päivän kännäämistä ei ole aikaisemmin tapahtunut. Pitäisikö huolestua tuosta juomisesta vai siitä missä aikoo yönsä viettää?
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta vaimo on. Aloitti jo maanantaina, kun vapaat alkoivat ja tänä iltana totesi, että lähtee baariin ryyppäämään, kun minä olen kuulemma niin äärettömän tylsä, ettei jaksa katsoa naamaani. Ei kuulemma tarvitse odotella yöllä kotiin. En oikein tiedä mitä tästä ajatella. Tokihan hän on muinakin juhlapyhinä juonut, mutta tämmöistä neljän päivän kännäämistä ei ole aikaisemmin tapahtunut. Pitäisikö huolestua tuosta juomisesta vai siitä missä aikoo yönsä viettää?
Hanki hyvä mies itsellesi selkäranka!
Just juo omena mehua