oletteko muut miehet samanlaisia
Lähes aina kun näette hyvännäköisen naisen, haluaisitte panna sitä jne?
Kommentit (13)
Taas todistettua että ukot ovat vain hitusen simpansseja kehittyneempiä. Tai pieni osa heistä on, suurin osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o. Kyllä olemme. Se on vähän niinkuin ohjelmoitu meidän miesten geeneihin. Lisääntykää ja täyttäkää maa jne. Tietääkseni vasta kolme lasta siittänyt tähän maailmaan. Vielä voisi muutaman.
M53
Itse osaan kyllä erottaa panetuksen ja lisääntymishalun toisistaan. Lisääntynyt en ole kertaakaan.
Kyllä se yleensä näin on. Haluan nimenomaan panna häntä paljaalla ja laskea syvälle sisään. Lisääntymishalusta ei ole kysymys vaan puhtaasti nautinnonhalusta. Minulle on 5 vuotta sitten tehty vasektomia.
Kyllä, se on vain luonnollista. Ja kun sellaisen +30 v. wanhan kaulahelttaisen haahkan näkee, niin nousee oksu kurkkuun ja dikki käpertyy peloissaan piiloon niin että, sitä joutuu sitten päiväkausia pinsettien ja sokeripalan kanssan houkuttelemaan kolostaan ulos : (
Jos hänellä on pitkät housut jalassa, tai löysä paita päällä, niin en voi tietää onko hän hyvännäköinen vai ei.
Mutta jos hänellä on alaraajat ihan paljaana lyhyen minihameen alla ja läpikuultava tiukka paita pikkutisuleitaan peittämässä, niin sitten tiedän kauneusindeksinsä ja varmasti haluan hänet peuhaamaan kanssani. Tietenkin ihonpilausvarauksin, jos kuitenkin paljastuu tatuointeja niin sitten hän ei olekaan hyvännäköinen nainen.
Haluaisin, ja "rikkoa" perseereiän.
Kyllä vain, jouluna jouluTonttutyttöjä liikkellä..
Tämä jouluvonkaaminen on ,kaikesta korniudesta huolimatta, kuitenkin henkilökohtainen joulunajan vonkuusointini. Se ei ole muuttunut edes vielä silmissäni yhtään huonommaksi missään vaiheessa, vaan jaksaa yhä huvittaa ja koskettaa mua joka vuosi, kertatoisensa jälkeen.
Vonkaus on mulle tuttuu myös norminussimisenkin muodossa, sillä oon myös kokenut sen joskuspari tai muutama vuosi sitten. Jouluvonkaus tuntuu seuraavankin sitä todella jäntevästi ja uskollisesti.
Pidin erittäin paljon tästä myös kun muutkin jaksavat samaa jouluvonkaamista harrastaa. Tiedän, sen aina kokeminen sujuu helposti monelta muultakin ja myös se ajatus siitä onnistuu viihdyttämään mua aina ja vielä useaan otteeseen. Suosittelen siis, josflaksaa joulunvonkaamisen lisäksi ehdottomasti muillekin sen norminussimisenkin joskus kokeilemista. Ehkä, se on myös aivan mainioo, pikku herkkuusullekin..
Ei sen tarvii olla hyvän näkönen!😛
Vierailija kirjoitti:
Taas todistettua että ukot ovat vain hitusen simpansseja kehittyneempiä. Tai pieni osa heistä on, suurin osa ei.
Sanoo orankinaaras. 😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se yleensä näin on. Haluan nimenomaan panna häntä paljaalla ja laskea syvälle sisään. Lisääntymishalusta ei ole kysymys vaan puhtaasti nautinnonhalusta. Minulle on 5 vuotta sitten tehty vasektomia.
Joo, mutta geenisi eivät tiedä mitään siitä vasektomiasta. Eli alitajuinen lisääntymisvietti aikaansaa panetuksen.
Alfa-Mike
Joo-o. Kyllä olemme. Se on vähän niinkuin ohjelmoitu meidän miesten geeneihin. Lisääntykää ja täyttäkää maa jne. Tietääkseni vasta kolme lasta siittänyt tähän maailmaan. Vielä voisi muutaman.
M53